Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Yleinen keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Hampaiden valkaisu
*
Hampaiden valkaisu 2 vuotta, 2 kuukautta sitten  
Mitä tuotteita olette käyttäneet kotona hampaiden valkaisuun? Ainakaan nuo hampaiden valkaisu hammastahnat eivät tehoa, joten järeämmät aseet pitäisi saada käyttöön. Hammaslääkäriinkään ei oikein ole varaa mennä valkaisemaan... ainakaan vielä.

Eli listaus käyttäjien kokeilemista hampaiden valkaisu tuotteista ja niiden tehoista. Ja kyse on siis kotona tehtävistä valkaisu aineista ja konsteista.

Ps. En ajatellut valkaista hampaitani ruokasoodalla,(olen kuullut liikaa sooda tarinoita), joten ruokasoodalla hampaansa valkaisijat perustakoon oman ketjun.

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Hampaiden valkaisija

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 2 vuotta, 2 kuukautta sitten  
Valkoiset hampaat saat oikesti vain hammaslääkäriltä. Olen itse myöskin käyttänyt erilaisia valkaisevia hammastahnoja, ja kokeillut myöskin yhtä valkaisumenetelmää jonka löysin netistä (en muista nimeä), mutta ei toiminut. Lopulta päätin panostaa hieman enemmän, ja mennä hammaslääkäriin valkaisemaan, sillä hampaani olivat jo erittäin tummuneet. En voi kuin ihmetellä tulosta. En viitsi täällä mainostaa firmaa, mutta hampaani todellakin tulivat valkoisiksi.

Käynnistä on nyt noin 8 kk, mutta tulokset ovat vieläkin selvät ja näkyvät. Juon aika paljon kahvia, silloin tällöin myös punaviiniä , joten hampaani kyllä tummuvat aika nopeasti, mutta en enää ota stressiä siitä, sillä nyt tiedän että saan hampaani jälleen valkoisiksi heti kun haluan.

Ps. Hampaiden valkaisun hinta oli n. 500€, joten mistään ihan edullisesta toimenpiteestä ei ollut kysymys

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Valkoiset hampaat

Reply Quote

Mitä menetelmää hammaslääkärisi käytti? Onko vaarana, että hampaiden kiille vaurioituu? Voiko valkaisun siis tehdä vaikka kuinka monta kertaa, vai oheneeko kiille lopulta? Huh, tulipas kysymyksiä, olen vaan hiukan epäluuloinen vaikka kahvin (ja viinin) juoni näkyy jo hampaissa. Varsinkin pieni "lisäke" mikä minulle on tehty hampaisiin korjaamaan terävyyttä on värjäytynyt tosi tummaksi

Rachel

Reply Quote

Dentaworksin tarjoustuote, whitenow tai jotain sinnepäin oli mulla käytössä. Hampaat on vielä tallella, ja vieläpä valkoisimpina

Hymytyttö

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 2 vuotta, 1 kuukausi sitten  
Mulla on keltaiset hampaat tullut kahvinjuonnista. Onnistuiskohan valkaiseminen tuolla mainitsemallasi dentaworksilla myös silloin?

Mitä muita tuotteita suositteletta hampaiden valkaisuun?

keltsu

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 2 vuotta, 1 kuukausi sitten  
Tuota voidetta en ole kokeillut, mutta valkaistutin hampaani laservalkaisulla noin vuosi sitten. Hampaat vihloo edelleen ja hammaslääkäri sanoi että vihloo varmasti loppuiän.

Eli varokaa laservalkaisua.

laservalkasisija

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 2 vuotta sitten Karma: 0
Dentaworks

Ylläpito voi suosittella Dentaworkssia! On testattu itsekin ja valkoisemmathan noista tuli

admin
Ylläpitäjä
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 2 vuotta sitten  
Hampaiden valkaisu tehoaa ainoastaan omaan terveeseen kiilteeseen. Paikkojen, kruunujen, laminaattien ym. väriin valkaisuaine EI siis vaikuta. Mikäli etualueella on paikkoja voidaan ne joutua vaihtamaan valkaisun jälkeen.

Hampaat olisi syytä tarkistuttaa ennen valkaisua, jotta ei ole esim. ientulehdusta, hammaskiveä tai reikiä. Valkaisu saatta aiheuttaa hampaiden vihlontaa etenkin, jos on ienvetäymiä. Vihlonnan ehkäisemiseksi kannattaa käyttää ylimääräistä fluoria (huuhde tai tabletit) ennen ja jälkeen valkaisun.

Valkaisutuotteet, joita itse voi ostaa ovat huomattavasti tehottomampia, kuin vastaanotolla käytettävät (vety- ja karpamidiperoksi pohjaiset aineet). Näin ollen teho on siis myös huonompi. Valkaisu vaikuttaa hyvin yksilöllisesti ja on mahdoton ennustaa lopputulosta. Karkeasti voidaan sanoa, että kellertävään hammasluuhun se tehoaa paremmin kuin harmahtavaan. Lopputuloksen pysyvyys on myös yksilöllistä ja riippuu paljolti elintavoista (tupakointi, kahvi, tee, punaviini ym.) Valkaisu voidaan turvallisesti uusia noin vuoden kuluttua ensimmäisestä valkaisukerrasta.

suuhygienisti

Reply Quote

Millaisia kokemuksia Zoom-valkaisusta? Liittyykö tähän se mahdollisuus loppuiän kestävästä vihlonnasta,joka eräällä keskustelijalla oli tullut?

ode

Reply Quote

Vihlonta koski tuossa tapauksessa laservalkaisua. Zoom valkaisu ei käytä samaa menetelmää, mutta kannattaa varmasti ottaa huomioon suuhygienistin vihjeet.

Laservalkaisu

Reply Quote

Mä oon valkaissut karbamidi peroksidi pohjaisella geelillä monien vuosien ajan. Amerikassa ovat käyttäneet näitä aineita aina 70-luvulta saakka eikä mikään tutkimus ole pystynyt vielä tähän päivään mennessä osoittamaan että valkaisusta olisi minkäänlaisia haittavaikutuksia hampaille tai suulle. Viimesimpinä kertoina oon ostanut valkaisupaketit valkoisethampaat.com nimiseltä firmalta, koska niillä on mielestäni paras hinta laatu suhde. Listasin tähän kolme toimittajaa vertailun vuoksi:

www.valkoisethampaat.com 22%-valkaisupaketti 49€(10ml), rahat takaisin takuu
www.dentway.fi 22%-valkaisupaketti 99€( 9ml) , ei takuuta
www.dentaworks.com 22%-valkaisupaketti 50€(10ml), ei takuuta

Itse kun olen valkaissut hampaitani nyt jo useiden vuosien ajan niin nykyään alkaa jo häiritä kun tapaa ihmisiä joiden purukalusto on kaikkea muuta kuin kauniin valkoinen! Tekisi mieli sanoa niin monesti, että valkaise pliis noi hampaas siedettävämmän näkösiks. No eihän sitä nyt tietenkään kehtaa noin päin naamaa töksäytelle kellekkään. No mutta siksipä tästä asiasta nyt täällä avaudunkin hyvät ihmiset! Laittakaa vaan hymyt kuntoon, kun ei se nyt siitä rahastakaan voi olla enään kiinni itseään(ja toisia) arvostavalla ihmisellä. 49€ euroa on pieni hinta siitä, että saa kauniit hampaat!

Old Fox

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 1 vuosi, 11 kuukautta sitten  
Kiitos tiedoista suuhygienisti. Osaatko kertoa enemmän myös erilaisista laservalkaisumenetelmistä? Näissähän hampaat valkaistuvat samantien, mutta onko riskinä hampaiden vaurioituminen?

laservalkaisu

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 1 vuosi, 11 kuukautta sitten  
Itse valkaisin juuri tuolla soodamenetelmällä. Hyvin toimii ja hampaat ovat nyt valkoiset. Mitään oireita tai vihlontaa ei ole ilmennyt.

sooda valkaisu

Reply Quote

Re:Hampaiden valkaisu 1 vuosi, 9 kuukautta sitten  
Ei kyllä kannata yrittää valkaista kotona hampaita, sillä sain kotikäyttöisestä geelistä todella inhottavia valkoisia täpliä hampaisiini!

valkoisethampaat

Viimeksi muokattu: 26.04.10 22:50 admin.Syy: Muutettu nimeä mainonnan takia!!!
Reply Quote

Vs: Hampaiden valkaisu 1 vuosi, 2 kuukautta sitten  
Hammaslääkäri kertoi hampaistani lähteneen kiilteen pois. Hampaani ovat sen vuoksi tummat. Voiko tällaisia hampaita enää valkaista kotikonstein tai hammaslääkärillä? Mitkä ovat riskit ja hyödyt?

toivoton

Reply Quote

Vs: Hampaiden valkaisu 8 kuukautta, 4 viikkoa sitten  
On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin xxxxxxx.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )

Olen kyllä tyytyväinen.

Maksoi alle 20 €

Taiska

Viimeksi muokattu: 18.05.11 01:39 admin.Syy: Selkeä mainos, kun verkkokauppakin on vasta perustettu! Poistin nimen!
Reply Quote

Vs: Hampaiden valkaisu 7 kuukautta, 3 viikkoa sitten  
Piti tulla kertomaan omat kokemukseni hampaiden valkaisusta. Älkää ikinä kokeilko näitä hampaita hiovia valkaisutahnoja! Itselläni nämä valkaisuhammastahnat, JOILLA SIIS harjataan hampaita, johtivat todella koviin hammassärkyihin. Kannattaakin olla todella varovainen, varsinkin jos tilaa ulkomailta noita valkaisusettejä. Parasta on joko tilata jostain suomalaiselta firmalta, JOKA myös vastaa seurauksista, tai mennä suoraan hammaslääkärille joka on kallis mutta saa parhaan tuloksen. Hampaiden valkaisu edullisesti on mahdollisuus nettikauppojen kanssa, mutta suosi suomalaista! Noi aineet on kuitenkin todella vahvoja, esimerkiksy vetyperoksidi jota käytetään myös hiusten vaalentamiseen. Koko tuo prosessihan vaikuttaa hammaskiilteen alla olevaan luuhun jota vaalennetaan. Nuo tahnat taas kuluttavat hammaskiilllettä ja seuraavan kerran hampaat värjäytyvät vielä pahemmin kun hammaskiille on hiottu pois. Että varovasti valkaisun kanssa!

Emmy

Reply Quote

Vs: Hampaiden valkaisu 1 kuukausi sitten  
Itse ostin vajaa kuukusi sitten Xytol hammasliuskoja Yliopiston apteekista ja niihin olen ollut kyllä todella tyytyväinen. Eikä ollut kallis!! (49,50€) Ja on tehonnut kyllä hyvin. Mietein useita vuosia hampaiden valkaisua, mutta taloudelliset rajotteet tulivat aina vastaan kun hammaslääkärissä ehdottivat, hinta oli 420€ - 500€.
Eli suosittelen!
www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipal...mp;productid=9910974(yabasecatalog)

halvalla hyvää

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info