Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Yleinen keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Geelikynsien hinta?
*
Geelikynsien hinta? 2 vuotta, 2 kuukautta sitten  
Onko monikin ottanut geelikynnet Helsingissä? Olen nyt ottamassa geelikynnet itselleni, ja etsin parhaita hinta/ laatu suhteita helsingissä.

Entäs miten hoidatte geelikynsiänne. Käyttekö kuukausittain hoitamassa kynsiänne jossan kynsihoitolassa, vai hoidatteko itse. Mitä tulee maksamaan kokonaisuudessa?

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Geelikynnet

Reply Quote

Re:Geelikynsien hinta? 2 vuotta, 2 kuukautta sitten  
Voisiko joku ystävällisesti samalla kertoa minulle, mitä eroa on geelikynsillä, rakennekynsillä ja kaikilla muilla ihme kynsitekniikoilla. Saako molempiin nk. ranskalaisen manikyyrin ja kuuluuko se hintaan? Olen täysin tietämätön näistä kynsistä, mutta kauniilta ne näyttävät ja mielelläni sellaiset ottaisin jos niistä jotain tietäisin

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Kynnetön

Reply Quote

Tässä nopeasti rakennekynsistä ja geelkynsistä Katso lisää wikipediasta

Rakennekynsi on luonnonkynnen päälle rakennettava kynsi. Rakennekynsiä tehdään yleisimmin joko geelillä tai akryylillä. Konkreettisin ero näiden kahden välillä on tekotapa; geeli on valmista massaa, joka levitetään kynnelle ja kovetetaan UV-lampun alla. Akryylimassa useimmiten tehdään akryylinesteestä sekä akryylijauheesta jolloin se kuivuu päästessään kosketuksiin ilman kanssa. On myös UV-kovetteisia akryylejä.

Akryyli on kuivuneena hieman kovempaa kuin geeli, muttei kuitenkaan suoranaisesti vaikuta kynen pysyvyyteen. Ihmisten kynsilaadut ovat erilaisia, joten toisen kynnellä pysyy paremmin akryyli, toisen kynnelle geeli on parempi vaihtoehto. Yksi suuri vaikuttava tekijä on oman kynnen kosteuspitoisuus. Luonnonkynnen, jolle rakennekynsi tehdään, tulee olla terve. Rakennekynsien asentajia työskentelee esimerkiksi kauneushoitoloissa, kampaamoissa sekä kynsistudioissa. Rakennekynsien hinta vaihtelee. Rakennekynnet ovat useita kertoja omia kynsiä vahvemmat.

Kokemuksista ja hinnoista en osaa itse sanoa

Katriina79

Reply Quote

Mä oon käyttäny geelikynsiä, joten akryyleista ei ole tietoa. Geeleistä oon kyllä pitänyt tosi paljon, koska kynnet näyttää huolitelluilta koko ajan. Hinnat liikkuu 40-80e välillä. Kannattaa kysyä, jos on opiskelijoita harjoittelemassa, niin saa tohon 40e ainakin itäkeskuksessa Kerran kuussa huollan ja silloin pulitan huollosta n 50e kerta

hel

Reply Quote

Laatuun kannattaa panostaa tässäkin. Olen käynyt ties kuinka kauan Johannalla Studio Fledassa. Johanna on kaksinkertainen SM mestari geelikynsien muotoilussa. Suosittelen, käy googlaamassa!

Tips

Reply Quote

Vs: Re:Geelikynsien hinta? 1 vuosi, 6 kuukautta sitten  
Parhaat paikat Turussa? Kertokaa pliis!!!!

Anni

Reply Quote

Vs: Re:Geelikynsien hinta? 1 vuosi, 2 kuukautta sitten  
Stylexpress Studio Helsinginkatu 20 Lh.94 Tarjous!!vain 50.-eur. www.stylexpress.eu

Riina

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info