Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Rintojen nosto ja silikoonileikkaus?
Rintojen nosto ja silikoonileikkaus? 3 kuukautta, 4 viikkoa sitten Karma: 0
Onkos täällä palstalla sellaisia henkilöitä joilla olisi kokemusta rintojen nosto ja silikoonileikkauksesta?

Itselleni konsultaatiossa sanottiin tämän olevan tarpeellinen leikkaus, ja nyt pohdin kovasti lähenkö tekemään sen vai en. Mielessäni pyörii pari kysymystä:

1. Tuleeko nänneihin ollenkaan enää tuntoa takaisin, kun ne siirretään ylemmäs?

2. Onko arvet miten hirvittävät sitten kun ne ovat parantuneet, näkyvätkö ne miten selkeästi?

3. oletko katunut leikkaustasi?

ja sitten tämä ongelma vielä minun on päätettävä, että haluanko tehdä vielä lisää lapsia... ei oo helppoo ei...

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
sadepisara
Fresh Boarder
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Sukupuoli: Nainen
Reply Quote

Vs: Rintojen nosto ja silikoonileikkaus? 2 kuukautta, 2 viikkoa sitten  
Minulle tehtiin lifti ja suurennos n puoli vuotta sitten Ruotsissa Victoria klinikenissa.
Tunnottomuutta on ollut, mutta pikku hiljaa tuntokin palautuu. Randquistin (lääkäri joka leikkasi) mukaan täysi paraneminen kestää sen kaksi vuotta.

Nännien ympärillä olevat arvet ovat vielä aika näkyvät (ja minulla taipumus keloideihin) ja sain kehoituksen käyttää silikoniteippejä arpien päällä vielä puoli vuotta. Mikäli arvet eivät ajan kanssa häivy ne voi myös tatuoida "piiloon".

Katunut en ole päivääkään, varsinkin kun sain nyt jälkitarkastusreissulla "ennen ja jälkeen"-kuvat mukaan.

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Miiru

Reply Quote

Vs: Rintojen nosto ja silikoonileikkaus? 2 kuukautta, 1 viikko sitten Karma: 0
Kiitos Miiru vastauksesta, kannustaa kivasti omaa päätöstäni.
Siis palaako se tunto tosiaan niihin nänneihin? Imetys ei kuitenkaan enää sitten onnistu? Ainakaan erään konsultaation mukaan.
Toi olikin hyvä vinkki, että tatuoi arvet piiloon. Mut tosin noi mun kaksi leikkausarpea ainakin ovat hyvin parantuneet (sektio ja umppariarvet).

Ai niin ja piti kysyä, että haluatko paljastaa paljonko maksoi leikkaus? Ja löysitkö jostain netistä kuvia lifti ja silarileikkauksista ennen ja jälkeen? Itse olisi kiva nähdä kuvia ja vertailla omiin riiputtimiin.

Niin ja sitten vielä kysyisin, että haluatko paljastaa kuppikokosi ennen ja nyt jälkeen? Ja minkäkokoinen implantti sulle laitettiin? Mulle kun rintojen oman koon mukaan arvioitiin mulle laitettavaksi 500cc ja mietin paljonko se nostaa kuppikokoa, vai pysyykö se samana kuin nytkin, eli H:na?

sadepisara
Fresh Boarder
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Sukupuoli: Nainen
Viimeksi muokattu: 11.12.11 20:41 sadepisara.
Reply Quote

Vs: Rintojen nosto ja silikoonileikkaus? 2 kuukautta, 1 viikko sitten  
Implanteissa suunnilleen 150cc antaa yhden kuppikoon lisää, eli 500cc:llä tulee 3-4 kokoa isompi. Mutta miksi ihmeessä sulle laitettaisin implantit jos sulla on jo H-kuppi?!! Luulis olevan massaa tehdä pelkkä kohotuskin, implantit tarvitaan vain jos halutaan lisää kokoa. Itsellä oli ja on B75 tai C70 liivimallista riippuen ja tehtiin pelkkä kohotus. Olen tosi tyytyväinen, sain tavallaan ne entiset tissini takaisin mitä oli ennen imetyksiä. Lisää kokoa en halunnutkaan.

suurenneltu

Reply Quote

Vs: Rintojen nosto ja silikoonileikkaus? 2 kuukautta sitten  
Tunto palautuu koko ajan enemmän ja enemmän, nyt jopa tuntuu että ovat jopa vähän liiankin arat, mutta uskoisin että ajan kanssa tilanne normalisoituu.

Imetyksestä ei ollut puhetta konsultaatiossa, lapsia ei ole, eikä todennäköisesti tulekaan niin en edes osannut kysyä asiasta konsultaatiossa.

Koko operaatio takuineen tuli maksamaan noin 7000 €, siihen sisältyi yö klinikalla + jälkitarkastukset 6 kk, 2 ja neljän vuoden jälkeen.

Itsellänihän oli a-kupin riipputissit, ja halusin saada luonnollisen lopputuloksen eli laitettiin 245 cc. Kuppikokoni on nyt c75, tosin joissain malleissa d70.

Ja olen ollut kyllä niin iloinen lopputuloksesta, jos arpia ei olisi, ei arvaisi että on laitettu silikonit.

Hyviä ennen ja jälkeen-kuvia löytyy mm. victoriaklinikenin sivuilta osoitteesta www.victoriakliniken.com

Miiru

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info