Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Arpien parantuminen
Arpien parantuminen 3 kuukautta sitten  
Hei! Kaipailisin kokemuksia arpien paranemisesta/hälvenemisestä. Eli itselläni on nyt noin kolme kuukautta aikaa leikkauksesta ja noin 5 cm:n pituiset arvet rintojen alla loistavat edelleen punaisina! Ei kiva.. Lääkäriltä saatua arpivoidetta olen levitellyt ohjeiden mukaan ja se on selvästi estänyt arpia kovettumasta.
Selvästi erottuvat arvet kuitenkin häiritsee aika paljon ja yleisiin sauna- ja suihkutiloihin en ole uskaltanut vielä mennä.
Eli muut leikkauksen läpikäyneet, miten arvet on teillä parantuneet?

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Mimmu

Reply Quote

Vs: Arpien parantuminen 3 kuukautta sitten  
Mulla on kohta puolitoista vuotta leikkauksesta ja arvet ovat pysyneet vuoden verran samanlaisina. Niin näkyvät ne ei ole, että kukaan näkisi ellen esimerkiksi yleisessä pesutilassa nosta käsiäni todella korkealle, että varmasti tissitkin nousevat. Mutta enpä siitä niin välitäkkään, itseppä olen ottanut ja en mä sitä häpeä, jos sen joku näkee.
Muutama muu arpi löytyy vuosien takaa ja ne ovat edelleenkin hyvin näkyviä. Yksi jopa 16v. takaa. Ihoni on siis sellainen, että arvet jää aika hyvin näkyville.

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
minävain

Reply Quote

Vs: Arpien parantuminen 2 kuukautta, 1 viikko sitten  
Minulla on leikkauksesta noin neljä kuukautta, ja arvet ovat parantuneet hyvin. Kyllähän ne huomaa jos nostelee käsiä, muttaeivät ole punaiset enää.
Älä hätäile, arpikudoksen vaaleneminen ja ihon uusiminen on yksilökohtaista. Noin vuosihan sanotaan yleisesti ajaksi, mikä arvilla menee vaalenemiseen. Käytä arpigeeliä ja voithan sinä soittaa ja kysyä jos arvet ovathyvin punaiset:)

Sasha

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info