Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Kivut leikkauksen jälkeen
Kivut leikkauksen jälkeen 2 kuukautta sitten  
Hei, pari kysymystä teille, jotka olette toipuneet rintojen suurennusleikkauksesta.

1. Miten pitkään teillä oli kauheat kivut?

2. Miten kauan teillä kesti ennen kuin pahin turvotus meni ohi?

3. Voiko itse jotenkin nopeuttaa turvotuksen laskemista?

4. Miten onnistuitte käymään suihkussa? Onko joitain hyviä vinkkejä, miten sen saa hoidettua vähemmän tuskaisesti?

5. Missä vaiheessa pystyitte elämään jo ns. normaalia elämää?

Kiitos vastanneille jo etukäteen!

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
leikattu

Reply Quote

Vs: Kivut leikkauksen jälkeen 2 kuukautta sitten Karma: 0
Heippa!!

Itselläni ei oikein missään vaiheessa ollut kauheita kipuja, pari tuntia jo leikkauksen jälkeen nousin ylös hääräämään
Itselleni tuli lihaksen alle 295cc ja olisin olettanut että kivut on järkyttävät. Yllätyin todella positiivisesti "kivuttomuudesta". Särkylääkkeitä söin sen vajaan viikon, lähinnä tulehduksen eston takia. Olisi kyllä voinut kivun kannalta jättää pois jo aikaisemmin.

Turvotus rupesi laskemaan parin viikon jälkeen kunnolla ja "todellinen" koko oli selvillä n.6-7 viikon jälkeen. Sitä en kyllä tiedä että olisiko itse pystynyt vaikuttamaan turvotuksen laskemiseen..

Ukko tuli pari ensimmäistä kertaa mukaan suihkuun pesemään tukkaa, parin päivän jälkeen kävin jo itsenäisesti, hiukset pystyy pesemään erittäin hyvin pikku kyyryssä

Seuraavana päivänä leikkauksesta pystyi jo elämään suht normaalisti, pientä painetta rintakehässä tuntui. Sänkyyn/sohvalle meneminen ja nouseminen oli oikeastaan ainoita asioita mitkä olivat vähän kivuliaampia, kun vartaloa joutui jännittämään.

Paraneminen on kyllä ollut todella nopeata ja lopputulos aivan mahtava!

Olin lokakuun lopulla leikkauksessa. Lähtökohta oli kiinteä a ja lopputulos erittäin kaunis c

Ei muuta kuin leikkausaikaa varailemaan!

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Elisabeth
Fresh Boarder
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Viimeksi muokattu: 22.12.11 08:06 Elisabeth.
Reply Quote

Vs: Kivut leikkauksen jälkeen 1 kuukausi, 3 viikkoa sitten  
mulla itselläni on kiiteä a.. ei juurikaan mitää Miten ihmeellä sinne saa sen implantin tungettua? Aika jännä että sulla ei oo ollut kovia kipuja, tuntuu että kaikki valittavat kovista kivuista... Mua kyllä pelottaa ihan sikana mutta en aijo kyllä jänistää

..

Reply Quote

Vs: Kivut leikkauksen jälkeen 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten  
1. Mitään ihan kauheita kipuja ei missään vaiheessa ollut, mutta pahimmat menivät ohi noin viikossa.

2. Kuukausi tai vähän päälle.

3. En usko, mutta aina kannattaa kysyä vaikka kirurgilta.

4. Ensimmäisen viikon aikana avomies oli suihkussa auttamassa hiusten pesussa yms. Käsien nostelu sattui sen verran, että en ite varmaan olisi pystynyt.

5. 1-2 viikon jälkeen, kunhan vaan muisti olla varovainen.

C

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info