|
Pip- sekä m- implantit?? 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten
|
|
|
Hei kaikki silikonirintaiset naiset. Nyt kun kiertää tämä kammottava huhu pip- implanteista, sekä myös toisella nimellä m- implantit.. Onko pip- implant, tai m- implant silikoni merkki, kuten eurosilicone tai mentor? Mistä tietää mikä on tää kyseinen m- implantti? Itse kävin Tiina Jylhän kautta Tallinnan puolella ottamassa, ja lehdessä on kerrottu että Tallinnassa on laitettu kyseisiä implantteja suomalaisille naisille myös.. Lukeeko niin sanotussa "tissipassissa" m-implant tai pip-implant merkintää, tai vastaavaa? Kiitän valmiiksi jo vastauksista, ja pyydän tyhmyydestäni anteeksi.
|
|
epätietoinen
|
|
|
|
|
Vs: Pip- sekä m- implantit?? 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten
|
|
|
Kerroppa vähän enemmän tästä "kammottavasta huhusta"? Mulla mennyt ainakin ihan ohi. :o
|
|
rainbow
|
|
|
|
|
Vs: Pip- sekä m- implantit?? 4 viikkoa, 1 päivää sitten
|
|
|
niin, eli lehdet oli täynnä näitä juttuja. että ne repeää helposti, ja sisältävät vääränlaista silikonia (mitä käytetään autoteollisuuteen, eikä kauneusteollisuuteen). kirjoita googleen pip implantti hakusanaks, niin löytyy ihan iltalehden ja iltasanomien juttua siitä..
|
|
epätietoinen
|
|
|
|
|
Vs: Pip- sekä m- implantit?? 4 viikkoa, 1 päivää sitten
|
|
|
mutta oon siis saanut jo selvää, että implantti merkki oli rofil, jolla oli aiemmin pip-implantti, ja sen jälkeen sama implantti kulki nimellä m-implantti.
|
|
epätietoinen
|
|
|
|
|
Vs: Pip- sekä m- implantit?? 4 viikkoa sitten
|
|
|
The Lookin TV ohjelmassa on jakso, jossa Jylhä kertoo heidän ottavan käyttöön M implantin..
|
|
nauhalla
|
|
|
|
|