Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Silikonorinnat & Imetys

Silikonorinnat & Imetys 1 vuosi 8 kuukautta sitten #2573

• Lilli
  • Lilli hahmo
Hei. Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne raskaudesta ja etenkin imetyksestä silareiden kanssa?
Olen kyllä kuullut että lapset ensin ja rinnat vasta sitten mutta aina se elämä ei mene niinkuin järkevin olisi.
Onko minkälaisia "tarinoita" ? Onko paras olla imettämättä kokonaan vai vaikuttaako se kapseloitumiseen? Kertokaa kiitos mitä vain mieleen tulee asian tiimoilta :)
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs: Silikonorinnat & Imetys 1 vuosi 8 kuukautta sitten #2574

• Implantit + raskaus
  • Implantit + raskaus hahmo
Implantit laitettu ennen lapsia, 2 imetystä implanttien kanssa. Jossakin vaiheessa tulis kapseloituminen ja vaihdettin implantit kookkaampii ja tehtiin kohotus samalla, kun muotokin oli vähän mennyt. Toki raskauden ja imetyksen myötä rinta muuttuu ja kapseloitumista kai tulee herkemmin, mutta näitäkin juttuja voidaa hoita.

Vs: Silikonorinnat & Imetys 1 vuosi 8 kuukautta sitten #2576

• Minä
  • Minä hahmo
Olen hankkinut kolmen lapsen jälkeen silikonit, ja aikeissa vielä
Hankkia joskus neljäskin varmaan. Olen kyllä varautunut siihe että meen sit hankkimaan sen jälkeen lisää täytettä. :)
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.146 sekuntia

Silikonit.info - Keskustelu ja tietopalsta kauneusleikkauksista kiinostuneille. Postia voi lähettää osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.