Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Christinas Clinic?
*
Christinas Clinic? 2 vuotta sitten  
Onko kellään kokemuksia virolaisesta Christinas Clinic:stä? Itse olen leikkauttamassa rintani, juuri kyseisellä klinikalla...joka oli löytämistäni klinikoista edullisin vaihtoehto..siksi olisi hienoa saada tietää jo leikkauksen läpikäyneiltä, että miten kaikki sujui, kuinka kohdeltiin, ym. muita kokemuksia...kiitos jo etukäteen

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Tina

Reply Quote

Re:Christinas Clinic? 1 vuosi, 7 kuukautta sitten  
Hei!

Olen menossa CC:lle leikkaukseen. Minulle tehdään useita eri operaatioita, rinnat nyt ensiksi.

Kilpailutin useita eri kauneuskirurgian sairaaloita ja CC oli itseasiassa kallein, useamman tuhat euroa. Mutta CC oli myös luotettavimman/ystävällisimmän ym oloinen ja lopuksi sain sieltä parhaan hintatarjouksen.

Muutamia tuttujani on leikattu CC joten suosituksiakin oli. Jännittää toki silti.

Voin tulla kertomaan kokemuksistani n. vko kuluttua kun minut on operoitu

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Kyynikkojen Kuningatar

Reply Quote

Re:Christinas Clinic? 1 vuosi, 7 kuukautta sitten  
Heippa!

Itsekin menossa CC:n kautta rintojen suurennusleikkaukseen n. 3 viikon kuluttua. Oli todella ystävällinen palvelu Ruoholahdessa konsultin luona.. tosin tuleekin hieman kalliimaksi koko touhu, kun kävin rintojen ultrassa ja verikokeissa pitää myös käydä vielä ennen operaatiota.

Rintojen ultraan tai mammoon saa lähetteen konsultilta, samoin verikokeisiin. Kela korvaa osan, mutta onhan se silti kallista. Verikokeita otetaan viisi kpl, ne maksaa n. 150e. (Verikokeita ei voi ottaa kunnallisella sillä ei kuulu heille) Rintojen ultra JOS EI OLE MITÄÄN LÖYDÖKSIÄ, maksaa n. 160e. Itsellä tuli maksamaan sekin 360e, koska toisessa rinnassa ja kainalossa oli jotakin kyhmyjä jotka lääkäri luonnollisesti halusi vielä tarkistaa ennen operaatiota. Saan tulokset ensi viikolla. JOS kaikki on hyvin, menen vielä verikokeisiin ja sitten tuloksien kanssa leikkaukseen. Yhteyshenkilö Klinikalta tulee hakemaan minut terminaalista Tallinan päästä, joten ei tarvitse etsiskellä itse paikkaa =)

Toivottavasti kaikki on kunnossa ja pääsen mahd pian leikkaukseen. Voin kertoa sitten kokemuksia leikkauksesta ja sen jälkeisestä olotilasta. Varmaan joutuu hakemaan lisää saikkua.. ainakin viikon. Konsultti sanoi että on kovin yksilöllistä, jotkut palanneet töihin jo parin päivän päästä. Riippuu toki työstä mitä tekee, kuinka fyysistä on.. ym. :|

Mariaana

Reply Quote

Vs: Christinas Clinic? 1 vuosi, 5 kuukautta sitten  
käyhän kertomassa miten meni ja miten parantuminen on sujunut?

mja

Reply Quote

Vs: Christinas Clinic? 1 vuosi, 4 kuukautta sitten  
Olin 1.10.2010 Christinas clinicin kautta tallinnassa rintojensuurennusleiikkauksessa. Hienosti meni. Laitettiin 295cc anatominen highprofile ja oikein tyytyvainen olen lopputulokseen vaikka leikkauksesta on vasta nelja paivaa ja lopullinen tulos ja rintojen muoto saavutetaan mahdollisesti 3kk/6kk jalkeen =) Voin suositella klinikkaa =)) olen 162cm 52kg ja kuppikoko oli 75b ja nyt n.70D.

Rinnat christinas clinicilta

Reply Quote

Vs: Christinas Clinic? 1 vuosi, 4 kuukautta sitten  
Osaatko kertoa lisää noista eri proteeseista. Mikä on esim anatominen high profile?

Tarkennus

Reply Quote

Vs: Christinas Clinic? 1 vuosi, 2 kuukautta sitten  
Eli minuun laitetut implantit ovat 295cc anatoomiset (pisaramalli) eli rintani ulkomuoto ei niinkään muuttunut, koko kylläkin eli jäljitellään mahdollisimman luonnollisen rinnan ulkonäköä. Eli jos nännit katselevat kohti lattiaa niin laitetaan xtra high profiiliset jotta ryhti paranee

silikonit

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info