Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

AIHE: Implanttien poisto

Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3988

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
  • POISSA
  • Fresh Boarder
Heippa,

onko kenelläkään palstalaisella kokemusta implanttien poistosta?

Mitä jäi jäljelle? Oliko paha operaatio (verrattuna laittoon)? Kauanko oli liikuntakielto ja kauanko kesti toipuminen?

Harkitsen vakavasti poistamista, mutta pelottaa, mitä jäljelle jää :(
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3989

• saako kysyä
  • saako kysyä hahmo
miksi harkitset poistamista? Itse kun harkisten laittoa, niin kaikki mietityttää

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3990

• Patalaput
  • Patalaput hahmo
Jäljelle jää se mitä oli ennen implanttien laittoa ja lisäksi implanttien koosta riippuen venyneet rinnat. Vaativat kohotuksen tai rasvansiirron.
Kapseloitumisen jälkeen poistettiin 2 vuotta sitten. Olin vuoden ilman, kun en halunnut lisäarpia ja rasvaa ei ole siirrettäväksi.Vuosi sitten llaitettiin uudet, vähän suuremmat aiemmat, mutta nyt lihaksen alle.
Tissit olivat ihan patalaput, kun olin vielä välillä imettänytkin kaksi. Siitä kai se kapseli johtuikin. No nyt on taas terhakkaan eli loppujen lopuksi ei harmita. Tietenkinsilloin kirpaisi kun maksoin ton uusinnan.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3992

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
  • POISSA
  • Fresh Boarder
Minulla on repeämä toisessa implantissa, havaittiin rutiinitarkastuksessa. Itse en huomannut koko asiaa.

No, nyt se implantti pitää ottaa pois ja tässä kovasti mietin, mitä tilalle, jos mitään. Ei kauheasti huvita laittaa uutta implanttia, kun tämä meni nyt näin :-/

Patalaput, eivät sitten palautuneet yhtään poiston jälkeen?

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3993

• vilma
  • vilma hahmo
Olitko sinä se jolla on olleet implantit useamman vuoden?

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3994

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
  • POISSA
  • Fresh Boarder
Jeps, 7 vuotta. Ja aika isot.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #3995

• vilma
  • vilma hahmo
Miksi et uusia halua?

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4061

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
  • POISSA
  • Fresh Boarder
No vähän arvelluttaa uudet implantit, kun edellisissäkin kävi näin. Eli toinen repesi, vaikka mitään tapaturmaa ei ole taustalla. En haluaisi leikkauskierteeseen.

Mutta jos jäljelle jäävät roikkuvat, tyhjät pussit, en varmaan sitäkään kestä.. Huoh.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4062

• saako kysyä
  • saako kysyä hahmo
Hello!

Oliko sulla mitkä implantit? Eikö monissa ole takuuna se että korvaa rikkoutuneet uusiin. Uusi leikkaus omasta pussista...

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4064

• C/D-> A/B
  • C/D-> A/B hahmo
No siis, eikö sulla roikkunut ne rinnat implanttien kanssakin? Eiköhän ne nyt enemmän ilman implantteja sitten roiku ainakin. Voitko ajatella kohotusta? Ja sitten sun ehdottomasti kannattaa selvittää minkäkokoiset implantit sulla oli. Jos ne oli ne 200cc niin ei se ero ole niin iso mutta jos on isommat niin sitten tietenkin.
Lyhyesti: lopputulokseen vaikuttaa
-oman rinnan lähtötilanne
-implantti
-kudosten palautumiskyky ja aika jonka implantit on olleet

-> jos on ollut pienet implantit vähän aikaa, voi olla ettei ole mitään eroa ennen implantteja tilanteeseen; jos on ollut pitkään isot implantit ja ehkä imetyksiäkin, on tyhjää nahkaavarmasti yllinkyllin. Kohotus auttaa silloinkin.

Mulla oli 280cc implantit viisi vuotta, ei imetyksiä. Otin pois koska kyllästyin siihen miltä silikoni näyttää ja varsinkin miltä se tuntuu. Nyt tilanne on ehkä vähän laskeutuvampi kuin ennen implantteja (A/B-kuppi) mutta ihan ikäänsopiva ja luonnollinen. Tosi tyytyväinen olen eikä yhtään ole silikoneja ikävä. Nykyisin luonnollisuus on mulle kokoa tärkeämpää.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4124

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
No niin, vähän päivitystä tilanteeseen, jos vaikka joku muukin harkitsee poisto-operaatiota.

Todennäköisesti tehdään niin, että poistetaan implantit ja tehdään kohotus. Mitään 15-vuotiaan rintoja ei tietenkään saada, enkä sellaisia odotakaan, mutta ehkäpä saadaan ihan ookoot, pienemmät tissit aikaiseksi :) Uusia implantteja en ainakaan tässä vaiheessa ole kiinnostunut hankkimaan, joten tuo kuulosti hyvältä. Minkäänlaista takuuta lopputuloksesta ei ole, kuppikoosta ei tietoa, eikä roikkumisesta tai tyhjänä olosta sitäkään vähää. Mutta toisaalta, mitäpä muuta voisin tässä tilanteessa tehdä, joten tällä varmaan mennään.

Käyn vielä toisella lääkärillä konsussa, katsotaan, löytyykö uusia ideoita vai mennäänkö tällä. Ihan hyvä fiilis kyllä jo nyt.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4127

• Patalaput
  • Patalaput hahmo
Eivät palautuneet valitettavasti! ihan säälittävät olivat. En voinut missään näyttäytyä niin päätin korjata takaisin.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4128

• Kipuilija
  • Kipuilija hahmo
Itse olen laittanut silikonit parisen vuotta sitten Virossa ja nyt olen aika varma, että toinen rinta on alkanut kapseloitumaan. Oikeassa rinnassa tuntuu arkuutta ja ärsyttävää kipua, useimmiten liikkuessa. Kipu vaivaa joka päivä ja olen lopen kyllästynyt siihen. Haluaisin poistattaa silikonit, oli lopputulos sitten mikä tahansa. Tuntuu vaan, etten tiedä mistä aloittaa, eli mihin mennä konsultaatioon, ovatko ne ilmaisia jne. Ärsyttää, että ikinä menin laittamaan nää kipuilevat pallot!!

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 9 kuukautta sitten #4130

• poistattanut
  • poistattanut hahmo
Kuule, jos se kohotus tehdään nin kyllä silloin voi antaa takuun ettei ne roiku ja ole tyhjät! Sillä kohotuksellahan se rinta muotoillaan ja venynyt nahka poistetaan. Onkohan sun kirurgi ihan tarpeeksi hyvä jos noin sanoi? Multa poistettiin 300cc implantit ja samalla tehtiin kohotus. Olen tosi, tosi tyytyväinen, nyt mulla on pyöreät ja kauniit, luonnolliset pienet B-kupit. Olisi pitänyt alunperinkin imetysten jälkeen vain ottaa pelkkä kohotus eikä silikonia, mutta kun luulin ettei niistä roikkuvista nahoista voisi saada tissiä aikaiseksi. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 8 kuukautta sitten #4198

• Poistaja
  • Poistaja hahmo
Poistattanut, kiva kuulla hyviäkin kokemuksia :) Tehtiinkö sinulle kohotus pintapuolelta (pystyarpi nännistä alaspäin)? Jos kuppi tuli B:ksi, mikä oli implanteilla oleva kuppi?

Vs: Implanttien poisto 1 vuosi 8 kuukautta sitten #4199

• poistattanut
  • poistattanut hahmo
Mulla oli implanttien kanssa D75 ja ilman B75. Kuppikoko on tietenkin sama kuin ennen implanttejakin, eihän se niistä implanteista tai kohotuksesta muutu. Siinä kohotuksessahan se olemassaoleva kudos muotoillaan pyöreän kauniin muotoiseksi ja poistetaan ylimääräistä ihoa, ei se kuppikokoon vaikuta. Jos sulla oli kuppikoko B ennen implantteja ja implanttien aikana koko kasvoi, niin varmaan sulle tulee sitten pyöreät ja kauniit luomu-C:t. Ei kuulosta pahalta, eihän? Arvet tietty tulee, nännin ympäri ja pystyyn, mutta se on pientä ja ne vaalenee liki huomaamattomiksi. Pelkällä nännin ympäri tehdyllä kohotuksella ei saa aikaan kunnon kohotusta ja lisäksi rinnan muoto litistyy. Se ei kannata.
Nyt kun tietää mitä ne silikonit on, niin on NIIN ihanaa kun tissit on luonnollisen pehmeät ja liikkuu luonnollisesti jne. En mistään hinnasta ottaisi takaisin silikoneja. Ei mulla mitään kapseloitumista tms ollut, mutta silikoni vaan on aina silikonia. Ei ole mun juttu enää.

Implanttien poisto 1 vuosi 6 kuukautta sitten #5686

• Malla84m
  • Malla84m hahmo
Mukava löytää muita jotka ovat saaneet implantit poistettua.

Kaksi vuotta sitten Nordströmin klinikalla otin Mentorin pisaranmalliset, 295cc, cohesiveIII, leikkausarvet ovat rintojen alapuolella.
Olen ollut tyytyväinen lopputulokseen, kun rintoja katsoo. Rinnat ovat symmetriset, suhteessa kehoni kokoon (160cm, 56kg).

Mutta viime vuoden aikana ideaalit ovat muuttuneet. Ennen ajattelin etten pysty olemaan tyytyväinen pieniin rintoihin, ja olin pitkään haaveillut isoimmista rinnoista.
Nykyään oma identiteetti on vahvempi, tunnen itseäni aivan uudella tavalla.

Rinnat tuntuvat kovilta. En pysty halaamaan tai nukkumaan kunnolla kun kaksi palloa ovat tiellä, selkä on välillä kipeä, kädet ovat aamuisin turtuneet jos olen nukkunut sivulla ja implantit ovat painaneet päälle. Kun pidän rinnasta kiinni, siinä ei oikastaan ole mitään tuntoa. Haluan että implantit poistetaan, vaikka kokemus narkoosista oli karmea.

Nyt olen epävarma siitä, minne menen poistattamaan implantteja. Nordströmin klinikka oli hyvin kallis ja päätin silloin tehdä leikkauksen siellä koska olin kuullut huvästa laadusta.
Nykyään asun Turussa ja olen muilta nettipalstoilta lukenut Turun Mehiläisestä. Onko klinikoilla Turussa yhtä paljon kokemusta kuin Helsingissä?
Minulla on kaksi konsultaatiota varattuna, Stephan Dietzille(Bulevardin Klinikka) sekä Hilkka Peltoniemelle (Plastiikkakirurginen sairaala KL).
Harkitsen nyt konsultaation varaamista myös Turun Mehiläisestä jossa työskentelee kirurgi Erkki Suominen.

Implanttien poisto 1 vuosi 6 kuukautta sitten #5735

• arpoja
  • arpoja hahmo
Täällä ilmoittautuu yksi poistoa harkitseva mukaan! Mulla tulee silikonien laitosta kolme vuotta, ja huomaan päivä päivältä enemmän kaipailevani luonnollisuuden perään. Mua kanssa tuo kiinteys haittaa, ja tässä arvonkin että kumpi painaa enemmän, tuntuma vai ulkonäkö: entiset näytti surkeilta mutta se mitä oli oli kuitenkin pehmeää, nykyiset näyttää kivoilta mutta tunnustellen huomaa heti ettei ole aidot.
Että onko se niin että kun on silkkarit niin miettii sitä luonnollista tuntumaa ja kun ei ole niin sitten kaipailee sitä täytettä liiveihinsä?
Mua kiinnostaa erityisesti poistajien tunnelmat kun poistosta on jo vierähtänyt tovi.

Implanttien poisto 1 vuosi 6 kuukautta sitten #5800

• Toipuminen poiston jälkeen?
  • Toipuminen poiston jälkeen? hahmo
Hei te joilla on poistettu - tilapäisesti tai lopullisesti - implantti/implantit!
Millaiset ohjeet olette saaneet toipumisajalle? Onko yhtä pitkä kuin implanttien laiton jälkeen? Mitä pitää varoa ja kuinka kauan?!

Implanttien poisto 1 vuosi 6 kuukautta sitten #5811

• hinta
  • hinta hahmo
Paljonko implanttien poisto maksaa?
Sivu luotiin ajassa: 0.273 sekuntia

Silikonit.info - Keskustelu ja tietopalsta kauneusleikkauksista kiinostuneille. Postia voi lähettää osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.