|
Silikonirinnat ruotsissa 1 vuosi, 7 kuukautta sitten
|
|
Heippa!
Tahtoisin jutella puhelimitse/sähköpostitse/livenä sellaisen kanssa joka on vuoden sisällä ottanut silikonirinnat ruotsissa. Joten jos olet halukas vastaamaan kysymyksiini, niin pistä mailia: roskuuu@hotmail.com
|
|
Rainbow
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 vuosi, 7 kuukautta sitten
|
|
|
Itsekin olen harkinnut Ruotsia ja Proforma kliniikkaa joka nyt mainostaa silikoneja 3400€ sis. matkakulut. Tuo on mielestäni erittäin edullinen hinta. Halvempi jopa kuin Virossa ja jotenkin luotan enemmän Ruotsalaisiin.
Henkilökunta on ainakin paperilla ja kuulopuheideni perusteella ammattitaitoista. Proteeseina Mentorin proteesit.
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta kyseisestä paikasta? Mielenkiintoa lähtee reissuun kimpassa?
|
|
Proformaan menossa....
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 vuosi, 6 kuukautta sitten
|
|
|
tuo kiinnostaisi minuakin. menossa konsultaatioon the lookin klinikalle mutta teettäävät leikkauksen tallinnassa,jotenkin ruotsi houkuttelisi enemmän.
onko kenelläkään kokemuksia?
|
|
kiinnostaa
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 8 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan tuosta Ruotsin Proforma clinicistä.
Jos joku on käynyt rintaoperaatiossa siellä niin voisi kertoa tyytyväisyytensä! tuliko sellainen tulos mitä halusit?
Pärjääkö ilman ruotsia? todella heikko ruotsinkielen taito eikä englantikaan ole vahva.
|
|
edu
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 4 kuukautta, 4 viikkoa sitten
|
|
|
Hej! Olen menossa alle kahden viikon päästä Tukholmaan Proforma Clinicalle ottamaan silikonit! : ) Leikkaus maksaa 3850e ja kapseloitumistakuu 320e, joka kattaa 1-5 asteen kapseloitumisen kaksi kertaa. Matkakuluja korvataan 200e.
Olen positiivisesti yllättynyt kuinka ystävällisiä minulle ollaan oltu klinikalla! Suosittelen ehdottomasti : ) Voin toki kertoa lisää ja laittaa kuulumisia kun olen päässyt leikkauksen jälkeen takaisin Suomeen!
|
|
Barbie
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 4 kuukautta, 4 viikkoa sitten
|
|
Siinäpä sujuva mainos.Hinnat ja kaikki.. 
|
|
Ken
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 4 kuukautta, 3 viikkoa sitten
|
|
|
En mä sitä minään mainoksena tarkoittanut. Halusin vaa mahdollisimman hyvin kertoa tosta, koska parempihan se on lukea mitä enemmän on tietoa...hohhoijaaa mitä valittajia........: ) Ei sitten jos ei kiinnosta! Voinkin sitten mennä takas Ruotsin keskustelupalstoille juttelemaan tästä aiheesta.: )
|
|
Barbie
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 3 kuukautta sitten
|
|
Moi!
Haluisitko kertoa, miten reissusi Ruotsissa meni?
Aattelin itsekin laitattaa rinnat Ruotsissa ja olisin kiinnostunut kokemuksistasi!
|
|
utelias
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 3 kuukautta sitten
|
|
Nimimerkki Barbie! Ikävää, että ketjuun löysi tiensä huomauttelija. Minä ja varmasti moni muukin rintojen suurennusleikkausta harkitseva olisi erittäinkin kiinnostunut lukemaan kokemuksestasi Proforma Clinicistä ja uudesta varustuksestasi yleensä!  Hinnan puolesta pidän Proformaa todennäköisimpänä klinikkana, jossa otatan silikonit, ja haluaisin kuulla ko. paikasta kaiken tarvittavan siellä asioineilta.
|
|
Kiinnostunut
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 kuukausi, 1 viikko sitten
|
|
Kävin proformalla 9.1 ottamassa rinnat. Michael Oleniusta voin suositella! Pitkän ajan kokemus, todella ammattitaitoinen, ja korkea ammattimoraali. Hoitajat pitivät hyvää huolta, puhuin ruotsia ja englantia. Siellä on myös yksi ruotsinsuomalainen hoitaja Maria, jonka voi ottaa mukaan konsultaatioon ja omaksi hoitajakseen, jos ei pärjää yhtään ruotsilla tai englannilla. Siellä on omat huoneet, joissa tv:t ja netit. Nyt on vielä toipuminen kesken, ja rinnat turpeana, mutta alkaa jo pikku hiljaa muodostumaan kuva, millaiset kauniit rinnat minulle on loihdittu.  Klinikalta saa tukiliivit, mutta niitä ei kannata pitää kuin ekat päivät, eivät tue tarpeeksi, että kannattaa varautua menemään liivikaupoille (suosittelen absorbereita), kun vain olo on sen verran hyvä, että pystyy kotoa liikkumaan.
|
|
Juicy Blondie
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 kuukausi, 1 viikko sitten
|
|
|
Toivon todella lisää infoa ja kuulumisia Mm. Juicy Blondie lta sillä ruotsin mahdollisuuksia mainostetaan ihan liian vähän suomessa.
Itse olen kauan haaveillut silikoneista sillä boobsit kun eivät ole sitä kokoa kuin haluaisin, a/ pieni B... JA Ceet tahtoisin. Jos kokoni sen sallii, olen aika pikkuruinen ja hoikka nainen.
|
|
Starie
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 kuukausi sitten
|
|
|
Hei taas! Nää silikonit on ollu mulla nyt reilu 3 kuukautta ja oon tosi tyytyväinen : ) Kysykää multa ihmeessä jotain jos haluutte kuulla mun leikkauksesta tai Proforma Clinicasta : ) Voin myös kirjotella sähköpostitse jos joku haluaa enemmänkin jutella : )
|
|
Barbie
|
|
|
|
|
|
|
|
Heip!
Itse kävin aikoinani Proforma Clinicillä rintani suurennuttamassa kupista AA kuppiin pikku C. Kirurgi oli Michael Olenius myös. Muuten ei klinikasta mitään moitittavaa, mutta silloin kun minä siellä kävin, siellä käytettiin PIP-implantteja. Toisaalta, se nyt ei liene kirurgin vika, ettei sertifikaatti implanteista täsmännyt tuoteselostukseen, ja itse tehdashan tässä on syyllistynyt vakavaan petokseen. Itselläni ei ole toistaiseksi (kai) oireita ollut, mutta olen menossa tarkistuttamaan tilanteen ja reoperaatiosuunnitteluun helmikuun lopulla. Oli helppoa asioida pro formalla, lensin ed. iltana tukholmaan ja seuraavana päivänä takaisin. Olen aiemmin asunut tukholmassa joten kulttuuri ja kieli oli hallussa.
|
|
Alicia
|
|
|
|
|
|
|
Nyt on kaksi viikkoa operaatiosta, ja turvotusta lähtenyt sekä rinnoista että muualta kropasta. Kannattaa varautua, ettei farkkuihin välttämättä mahdu viikkoon operaation jälkeen, kun kroppaan kerääntyy nestettä muutenkin. Olen todella tyytyväinen, jo nyt näkyvään tulokseen.  Täytyy sanoa, että joka kerta kun menee suihkuun, ja katsoo peilistä, niin kyllä hymyilyttää.
Vaikka laitettiin vaan 225cc, mikä kuullostaa todella pieneltä, niin tähän 158cm kroppaan ne sopii todella hyvin, ja sopisuhtaisilta. Michaelin ammattimoraalista pitää mainita, että hän ei leikkaa mielellään jos asiakas on "haluan heidi montagin tai pamela andersonin rinnat". Hän tykkää katsoa kropan mukaan, ja lähtötilanteen, joten kannattaa luottaa hänen arvioonsa koosta. Alunperin minulle puhuttiin 250-275cc, mutta oli leikkaussalissa päätynyt 225cc, jotta ei iho veny tai tule kudosvaurioita, mitkä on liian isojen implanttien ongelma. Eipä ole tullut mustelmia tai raskausarpia.
Täällä ollaan jo palattu arkirutiineihin ja työntouhuun, oikea rinta vielä välillä aristaa, mutta vasemmassa ei mitään. Eiköhän tuo johdu siitä, kun oikealla vetää ovet auki ja nostaa tavarat yms. Kunhan nyt vielä 4vkoa malttaisi mielensä, että pääsee spinningiin ja jumppaamaan. On vaan niin turhauttavaa olla tekemättä mitään, kun alkaa olo jo olemaan hyvä. 
|
|
Juicy Blondie
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 3 viikkoa, 6 päivää sitten
|
|
|
Hei!
Minulla on nyt 3 päivää leikkauksesta ja hyvin on mennyt ilman suurempia kipuja. Olen jo nyt todella tyytyväinen lopputulokseen. Lähtötilanne oli pieni A ja implanttien koko 300 cc. Olen pienikokoinen, hoikka ja nämä tuntuvat oikein sopivilta. Suosittelen myöskin luottamaan lääkäriin koon valinnassa. Kävin Proforma Clinicilla ja kirurgina oli Michael Olenius. Todella siisti paikka ja kaikki olivat erittäin mukavia ja ammattitaitoisia. Voin vain suositella klinikkaa ja lääkäriä. Erityisen mukava yllätys oli klinikan tarjoama ilmainen kosmetologinen hoito heidän hoitolassaan. Varasin leikkauspäivän jälkeiselle aamulle pedikyyrin.
|
|
Toipilas
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 2 viikkoa, 6 päivää sitten
|
|
moi!!
minä olen kans suunnitellut lähteväni ruotsiin ottamaan silikonit. kiva lukea teidän mielipiteitänne täällä. toki harkitsin viroakin, mutta siitä olen lukenut niin paljon huonoa, että nyt kyllä taisin tehdä päätöksen ja lähteä tukholmaan.. kirjotelkaa vielä kokemuksianne ja kaikkea mahdollista leikkauksen jälkeisestä elämästä, niin kuume vain nousee  se piti kysyä, että kuinka kauan olette joutuneet olemaan sairaslomalla? kirjoittaako lääkäri miten sairasloman. minä olen ruumiillisesti raskaassa työssä (varastossa) eli viikko ei varmaan riitä sairaslomaksi??!! jos lääkäri ei kirjota sairaslomaa enempää.. oletteko tarpeen vaatiessa käynyt esim. työterveydessä hakemassa lisää sairaslomaa tms,, onko teillä ollut saattaja mukana? minkälaiset majotusmahdollisuudet "saattajalle" on?? löytyykö läheltä esim hotellia, hostellia yms??
|
|
mamulis
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 2 viikkoa, 6 päivää sitten
|
|
|
Minä otin viikon lomaa töistä. Olen toimistotyössä. Suurimmassa osassa työpaikoista kauneuskirurgiset leikkaukset eivät kuulu sairaslomaoikeuden piiriin. Minäkin käytin ihan omia vuosilomapäiviä eikä kyllä tullut mieleenikään sanoa töissä että menen suurentamaan rintani ja olen pari viikkoa saikulla.
Minulla oli saattaja mukana, joka oli lähinnä henkistä tukea varten. Proforma-klinikan läheltä löytyy runsaasti hotelleja ja hostelleja. Klinikka ei tarjoa saattajalle majoitusta. Leikkauksesta on nyt 10 päivää ja olen ihan ok kunnossa. Vielä tosin rintaa kiristää ja arven venyminen pelottaa (vaikka onkin teipattu) etten lähtisi sen suuremmin rehkimään. Imurointikin on jo ihan tarpeeksi etumukselle. Vaikkei kipua enää olekkaan, rinta rintalihas tuntuu vielä oudolta. Uskoisin että ruumiillinen työ vaatii parin viikon loman ja senkin jälkeen kannattaa ottaa vielä hieman rauhallisemmin.
|
|
Toipilas
|
|
|
|
|
Vs: Silikonirinnat ruotsissa 1 viikko, 1 päivää sitten
|
|
Täällä jo 5vko ja 1pv leikkauksesta. Haavat on todella siistin näköiset, eikä paljoa punota. Kipuja ei ole, ja parina päivänä pitänyt työpäivän normaaleja kaariliivejä.  Kävin Changelta liivejä, ja aika hurjalta kuullostaa että olen 65D tai DD.  Ennen leikkausta olin Calvin Kleinin liiveissä 70A. Mutta tässä huomaa, että implantti vaatii koon isomman kupin kuin luomurinta. Koska nämä näyttävät minusta C-kupilta. Jippii, ensi viikolla pääsee jo liikkumaan! 6vkon liikkumattomuus on ollut hankalaa, varsinkin kun ostin 3 kerran kortin piloxingiin, juuri ennen operaatiota. Mutta mutta maltti on valttia.
Vinkki harkitseville, kun menette operaatioon, niin älkää pitäkö mitään kokoa tai mallia mielessä. Kertokaa mitä pidätte kauniina rintana (tai ottakaa kuva mukaan, vielä parempi) niin ammattilaiskirurgi osaa katsoa sen pohjalta yksilöllisesti, että millaiset tulee.
Tsemppiä kaikille alkuvaiheen toipujille, ekat viikot on hankalia, kun ei saa tehdä mitään ja pitää vaan pyöritellä peukaloja!
|
|
Juicy Blondie
|
|
|
|
|