Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Erinkokoiset rinnat + silikoni implantit = ?
*
Erinkokoiset rinnat + silikoni implantit = ? 1 vuosi, 6 kuukautta sitten  
Olen melko nuori, vasta 18 vuotias mutta minua on jo vuosia vaivannut minun rintojen erikokoisuus. Olen odottanut noin 4 vuotta jos rintani kasvaisivat mutta turhaan..

Nyt olen siis miettinyt implanttien ottoa, odottaisin kuitenkin vielä ainakin vuoden, ollakseen 100% varma asiasta.. mutta olisiko kenelläkään kokemuksia/tietoja siitä että näkyykö ulkoapäin kauheasti jos on toisessa rinnassa suurempi implantti?
Vasen rinta on n. C:n kokoa kun oikea rinta taas on pieni B.
Tämä kokoero näkyy hyvin selvästi jos minulla on mekko tai joku hieman istuvampi paita tai vastaavaa ja siksi tämä halu päästä leikkaukseen..

Sitten vielä lopuksi, onko mitään mahdollisuuksia että rintani voisivat vielä kasvaa, eivät kyllä ole pariin vuoteen kasvanut, ei sitten sentin senttiä mutta...

Anteeksi romaanini mutta olisin hyvin kiitollinen vastauksista

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Maria

Reply Quote

Vs: Erinkokoiset rinnat + silikoni implantit = ? 1 vuosi, 6 kuukautta sitten  
Uskoisin kyllä että rintasi ovat jo tuossa iässä kehittyneet valmiiksi. Toki raskaus, painon vaihtelut ym. ym. voi vielä muuttaa rintojen kokoa, mutta tuskinpa kuitenkaan niin että toinen rinta tavoittaisi toisen. Vuoden odotus kuitenkin vielä ihan hyvin kohdallaan.

Jos päädyt implantit ottamaan, uskon todellakin että ne rintasi saadaan näyttämään ihan "normaalilta". Implantithan voidaan asettaa joko rintalihaksen alle tai päälle, ja lääkärit varmasti löytävät sinullekin parhaan ratkaisun tarvittaessa.

Älä siis turhaan huolehdi. Odota aikasi ja mene ihmeessä leikkaukseen jos asia vaivaa. Itse olen rintaleikkauksessa käynyt ja tyytyväinen olen rintoihini. Implantit ovat mielestäni melko huomaamattomat, mutta katseita ne kyllä keräävät

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Rinnoista

Reply Quote

Itse olen menossa parin viikon päästä leikkaukseen, ja lääkäri heti konsultaatiossa teki sen huomion että rintani ovat eri kokoa ja täyttää niitä sitten niin että ne ovat leikkauksen jälkeen samankokoiset. Että eihän tuo mikään ongelma ole.

rosamunda

Reply Quote

Missä kävit rosamunda konsultaatiossa? Oliko ammattitaitoista muutenkin?

harkitseva

Reply Quote

www.artiaclinic.com/fin/index.php

Tohon linkkiin tutustuin ensin. Lähetin sitten heille sähköpostia ja vastaus tuli todella nopeasti ja suomeksikin vielä.

Paikka vaikutti todella siistiltä (on vielä kylpylän yläkerrassa) ja ammattitaitoisuus tuli mielestäni esille seinällä olleista tunnustuksista, palkinnoista ja luvista.
Lääkäri näytti kuvia leikkaamistaan rinnoista, ja upeita rintoja niistä oli tullut.

Innolla odotan, koska tasan kaksi viikkoa ja olen itse siellä!

Rosamunda

Reply Quote

Konsultaatio on siis ilmeisesti Virossa? No, eipä sekään ole ongelma. Itse vasta harkitsen koko toimnepidettä ja yritän kerätä rohkeutta ja tietoa. Kerrothan sitten toimenpiteen jälkeen miten kävi ja millaista palvelua sait

harkitseva

Reply Quote

Vs: Erinkokoiset rinnat + silikoni implantit = ? 1 vuosi, 5 kuukautta sitten  
Nyt on leikkaus takana.

Palvelu oli hyvää mitä sain, hoitajat kävivät usein kysymässä vointia ja hyvää suomeakin puhuivat.
Ruokaa sai tilata alakerran kylpylästä, joten oli hyvää. Halusivat vielä, että lähetän sähköpostia maanantaina, että miten on mennyt ja muutenkin kuulumiset.

En mitään moitittavaa löytänyt klinkasta tai sen toiminnasta, turhaan viroa enään pelätään, EU:tahan sekin on. Nyt on lähinnä kiinni itsestä ja omista hoidoista ja että miten kroppa vastaanottaa silikonit.

Viikon päästä perjantaihin on varattu jälkitarkastus. Ainoa huono puoli tossa on kyllä se, että tallinnaan asti joutuu menemään konsultaatiota, leikkausta ja jälkitarkastusta varten, mutta minua itseäni se ei ainakaan haittaa. Itsehän valintani tein, mennä tuonne klinikalle.

Nyt täällä särkyjen kanssa koitetaan selvitä ja pienen totuttelun, kun toi etuvarustus painaa vähän enemmän nykyään.

rosamunda

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info