× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Lihasten alle vai päälle?

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #48199 : newbie
Moi

Kävin Helsinki clinicalla konsutaatiossa, ja myös clinic esteticilla.

Janne Helsinki Clinicistä suositteli mulle pisaramuotoiset osittain lihaksen alle..
Jouni Clinic esteticasta suositteli mulle pyöreät lihaksen päälle. Sanoi, että lihaksen alle tekee turhan pidempää parannemisprosessi kun hänen mielestä tulisi yhtä kaunis lihasten päälle verrattuna lihasten alle

Mä nyt en tiiä yhtään kumman valitsisin. Molempien kirurgien kanssa tuli hyvä mieli, ja luotan heihin molempiin.

mulla vielä ongelmana kuopparinta (sen takia saan ne verottomat--- ja Jouni tekis 1700€ halvelmalla kuin Janne) Hintaero tekee se, koska Jouni leikkaisi paikallispuudutteella ja Janne nukuttaisi mut kokonaan.

Onko teillä kuvia teidän rinnoista missä näkisin lihaksen alle / ja päälle eroa? Kiitos jo etukäteen?

Pelkään siis hirveästi että ne tulisi näyttämään ilmapalloilta nahan alla... Mutta hintaero on suuri, ja nukuttaminenkin pelottaa enemmän kuin paikallispuudute.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten #48843 : suski9
Onko sinulla kuinka paljon omaa rintaa? Olen kuullut, että jos ei ole paljoakaan omaa rintaa niin suositellaan laitetavaksi lihaksen alle ettei reunat näy niin hyvin. Itse mietin samaa, kävin puoli syksyllä konsultaatiossa ja olen kuitenkin koko ajan miettinyt että päälle laitatan. Kirurgi tosin suositteli lihaksen alle. Jotenkin pelottaa, että implantti tuntuu pahalta lihaksen alla ja että omat rinnat alkavat roikkua.

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten #48853 : Merivesi
Mulla oli suurimpana pelkona, että raja yläreunasta näkyisi sijoitettaessa lihaksen päälle. Kävin aikaisemmin Askolla konsussa, jonka mielestä mun rasvoilla ei tulisi luonnollista lopputulosta päälle laitettaessa, olisi laittanut osittain lihaksen alle. Jäin kuitenkin pohtimaan tuota konsua, koska en urheilun vuoksi olisi halunnut kajota rintalihakseen. Kävin myöhemmin toisessa konsussa Jannella, hänen mielestään päälle laitettunakin tulisi kaunis lopputulos ja uskoi, ettei raja näkyisi yläosasta ainakaan kun rinnat ovat toipuneet. Sanoi myös, että ei kannata sen paranemisprosessin pituuden vuoksi valita jompaa kumpaa tapaa, kun kyse on yleensä muutaman päivän kipeämmästä ajanjaksosta. Janne leikkasi, laitettiin pyöreät ergonomixit päälle ja lopputulos on jo nyt uskomattoman kaunis yläosasta.

Nukutusta ei kannata pelätä, oli jopa todella ihana kokemus. Olin unten mailla, ennen kun kerkesin edes ajatella, että nyt sitä mennään ja seuraavaksi heräsinkin heräämöstä!

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49823 : suski9
Onkohan millaista eroa sitten tuntumassa? Jos puristelee niin tuntuuko lihaksen päälle laitettu silikoni kädessä enemmän kuin lihaksen alle laitetussa? Mitenkäs jos nostelee paljon/treenaa niin voiko se haitata jos implantin laittaa lihaksen alle?

Sivu luotiin ajassa: 0.191 sekuntia