× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48747 : Haaveilijaja
Hei!
Olen menossa tammi/ helmikuussa näillä näkymin leikkaukseen finestille .
Tri. Siim Simmo olisi kirurgi,joka nyt kuvien perusteella suunnitteli
Nagor pyöreitä implantteja 330-360cc.
Olen pituudelta 168cm, paino noin 61kg . Ikää 25vuotta.

Onko muita leikkaukseen menijöitä ??? Olisi kiva vaihtaa mietteitä . Miksi / millaisiin implantteihin olette päätynyt? Ja mihin olette menossa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48751 : Johahanna

Haaveilijaja kirjoitti: Hei!
Olen menossa tammi/ helmikuussa näillä näkymin leikkaukseen finestille .
Tri. Siim Simmo olisi kirurgi,joka nyt kuvien perusteella suunnitteli
Nagor pyöreitä implantteja 330-360cc.
Olen pituudelta 168cm, paino noin 61kg . Ikää 25vuotta.

Onko muita leikkaukseen menijöitä ??? Olisi kiva vaihtaa mietteitä . Miksi / millaisiin implantteihin olette päätynyt? Ja mihin olette menossa?

Itse olen menossa tammikuun 4 päivä Clinic Estetic Jouni Pietilälle. Kooksi valittiin 360cc motivan ergonomit ja olen itse 165cm ja 53kg. Ikää 24v. Annoin itse kirurgin päättää mikä koko ja implantti olisi paras omalle kropalleni ja luotan täysin Jounin ammattitaitoon.Itselläni on kaksi imetystä takana ja melkein olemattomat rinnat. Olen viimeiset 8 vuotta haaveillut rintojen suurennoksesta ja nyt vihdoinkin se tapahtuu. Eihän tässä enää olekkaan kuin 24 päivää leikkaukseen ja jännitys kasvaa kokoajan.:)

Leikkaus 04.01.2019
Motiva Ergonomix Round 360cc lihaksen päälle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48753 : Haaveilijaja
Oi ihanaa sinulla jo leikkaus niin lähellä!

Mekin juuri varattiin konsultaatio 31.1 .
Katsotaan kerkeekö sitten jo leikkaukseen 5.2 .
Itselläni myös yksi lapsi , mutta imetystä ei juuri ollut keskosuuden vuoksi.
Mutta rintani on kyllä aivan olemattomat olleet aina.
Aivan mahtavaa edes kuvitella , että omat rinnat olisivat suuremmat. Kaikki vaatteet istuisivat erilailla, ja muutenkin kroppa näyttäisi kokonaisuudessaan naisellisemmalta.

Olen koittanut katsoa kuvia miltä näyttää jos rintaimplantti tulee lihaksen päälle ? Ja miten se eroaa..
Minäkin kyllä luotan sitten loppukädessä kirurgiin .
En vaan malta enää odottaa!

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten - 3 kuukautta 1 viikko sitten #48759 : newbie
@Johahanna: Osaatko sanoa miksi suositeltiin lihaksen alle? Mullekin 360cc (176 cm pitkä ja 64kg) - ja laitettiin lihasten päälle.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 viikko sitten : newbie.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48763 : Johahanna

newbie kirjoitti: @Johahanna: Osaatko sanoa miksi suositeltiin lihaksen alle? Mullekin 360cc (176 cm pitkä ja 64kg) - ja laitettiin lihasten päälle.

Mulla on niin vähän rintaa peittämään implanttia jolloin on kuulemma riskinä se, että implanttien reunat saattaa näkyä myöhemmin. Halusin myös mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen ja siksi suositeltiin lihaksen alle laittoa. :)

Leikkaus 04.01.2019
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48765 : emmialinaaa
Minulla on leikkaus varattu 24.1 finestille :) kirurgin ajatus on 300cc ja lihaksen päälle ,
(Kovasti treenaan). Tulee nagorin pyöreät. Jännittää hulluna, ja saa nähdä miten toipuu sitten leikkauksesta. Aiotteko olla minkä aikaa töistä pois?

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48779 : Haaveilijaja
Mulla siis sama paikka ja varmaan samat implantit.(koosta en vielä varma) Ja mullekkin tulee lihaksen päälle.

Toivon että viikolla selviäisi.
Ainakin siellä sanottiin että kun tulee päälle niin voisi viikolla selvitä .. mutta se kyllä jännittää että miten sit tulee selviämään.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48793 : jiikoo
Moi! Täälläkin Simmolle menossa ja 300cc nagorit mulle tulossa. Tosin vasta maaliskuulle suunniteltu leikkaus. Mielenkiinnolla jään odottelemaan miten sulla menee kaikki simmon kanssa :)

Itse 35v kaksi imetystä takana ja ikuisuuden tästä haaveillut, nyt on vihdoin aika toteuttaa haaveet :) Kävin finestin konsussa jossa Kullamaa sanoi kooksi 270cc, Simmo taas suunnitteli 300cc.

Leikkaus suunnitteilla maaliskuu 2019 / Simmo

Suunniteltu pyöreä Nagor 300cc

168cm/53kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48795 : Mailuo
Täällä yksi! Mulla varattu leikkaus 25.1. Helsinki Clinicille, eilen kävin toisessa konsultaatiossa.
Mua ei oikeastaan edes jännitä, odotan vain niin suunnattomasti että saan vihdoin sen naisellisen kropan mitä olen aina kaivannut.
Eniten pelottaa että nyt puhkeaa viimemetreillä joku tauti tai viisaudenhammas tms mikä sitten lykkäisi leikkausta, kun en haluaisi enää yhtään enempää odottaa!

Itsellä korjataan alikehittyneet ja tubulaariset rinnat jotka vaivanneet itseä siitä lähtien kun rinnat alkoi kasvaa ja kasvu "jäi kesken".

Suunniteltu laitettavaksi anatomiset 415-450cc rintalihaksen alle, + nännipihan korjaus. Implanttien lopullinen koko katsotaan sitten leikkauksen yhteydessä. 28v, ei lapsia.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48801 : Merivesi

Mailuo kirjoitti: Täällä yksi! Mulla varattu leikkaus 25.1. Helsinki Clinicille, eilen kävin toisessa konsultaatiossa.
Mua ei oikeastaan edes jännitä, odotan vain niin suunnattomasti että saan vihdoin sen naisellisen kropan mitä olen aina kaivannut.
Eniten pelottaa että nyt puhkeaa viimemetreillä joku tauti tai viisaudenhammas tms mikä sitten lykkäisi leikkausta, kun en haluaisi enää yhtään enempää odottaa!

Itsellä korjataan alikehittyneet ja tubulaariset rinnat jotka vaivanneet itseä siitä lähtien kun rinnat alkoi kasvaa ja kasvu "jäi kesken".

Suunniteltu laitettavaksi anatomiset 415-450cc rintalihaksen alle, + nännipihan korjaus. Implanttien lopullinen koko katsotaan sitten leikkauksen yhteydessä. 28v, ei lapsia.

Mielenkiinnosta kyselen, miksi päädyitte rintalihaksen alle? :)

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48807 : Mailuo
Lihaksen alle koska haluan mahdollisimman luonnollisen näköisen lopputuloksen ja alle sijoitettaessa implantin reunat eivät erotu yhtä selvästi. Yksi syy on myös se että lihakset "tukevat" implanttia - pysyvät siis varmemmin paikallaan eivätkä ala niin todennäköisesti myöskään roikkumaan myöhemmin.

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48819 : Johahanna
Täällä alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään kun päiviä on enää 18 jäljellä ennen leikkausta. Jotenkin niin uskomatonta ajatella että kohta mullakin on vihdoin rinnat ja kesällä kehtaa laittaa toppaamattomat bikinit! :laugh:
Ootteko muuten vielä miettiny että mitä kaikkea pakkaatte mukaanne sairaalaan? :) Itelläni leikkaus tapahtuu Suomen puolella ja pääsen samana päivänä kotiinkin niin taidan vaan napata jotain evästä ja vaihtovaatteet. Samalla mietin että mitenköhän ton syömisen ja juomisen kanssa piti olla ennen leikkausta? :blink:

Leikkaus 04.01.2019
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48823 : Smilygirl79
Eipä sinne sairaalaan tarvii kun mukavat vaatteet ja tosiaan vähän evästä. Mun piti olla 6h syömättä ja juomatta ennen leikkausta.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48835 : Haaveilijaja
Kiva kuulla ! :) Me ollaan tehty konsultaatio vaan sähköpostin välityksellä .
31.1 olisi sitten ihan face to face.

Uskallankohan varata leikkauksen 5.2 ja maksaa jo varausmaksun ? Ennen kun olen heitä nähnyt . Mitä olen lukenut ja nähnyt kuvia niin todella hyvännäköisiä lopputuloksia heillä on ollut .

Jännittääkö teitä yhtään jos alkaa keho ”hylkiä” implantteja? Eli alkaa kapseloitumaan?
Tossa ei tainnu olla mitään takuuta siihen .

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48837 : Haaveilijaja
Haluun kuulla kaikki sit ku oot käynyt : D Harmi kun ei samaan aikaan ihan.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48845 : Smilygirl79
Motivalla on ainakin vuoden takuu, korvaa myös kapseloitumisen. Ostaa sais myös viiden vuoden lisätakuun, mutten oo vielä päättänyt otanko, luultavasti en. Odotan ainakin toiseen jälkitarkastukseen. Oon asennoitunut tähän et komplikaatioita voi tulla. Niillehän ei mitään voi.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48847 : Mailuo
@haaveilijaja mua itseasiassa jännittää kaikki mahdolliset leikkauksen jälkeiset ongelmat enemmän kuin itse leikkaus, koska oon luonteeltani tällainen peruspessimisti. Et varmaan mun kohdalle osuu sit veritulpat, kapseloitumiset ja breast implant illnessit sun muut mut noh, sit voin vaan todeta et kaikkeni yritin ja kaikki keinot on kokeiltu tissien saavuttamiseksi :D

164cm/80kg

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #48891 : Nagor85
Itse odotan juuri aikoja Simmolle Karhupuistoon, helmikuun alkuun pitäisi olla vielä aikoja. Onko muita sinne menijöitä. Mietin vielä Motivan ja Nagorin välillä. Ja pieni vara että menisikö sittenkin jyrängille?

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48937 : Haaveilijaja
Mä meen 6.2 :) Simmolle.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48941 : selena
Mää oon menos 1. helmikuuta leikkaukseen, Jyrängille! :)

Konsultaatiossa sovittiin implantiks motiva ergonomix full, 375cc. Saa nähä muuttuko koko vielä ennen leikkauspäivää mut näin alustavasti sovittiin! Jyränki suositteli et implantit laitetaan lihaksen päälle, lihaskalvon alle ku yläkroppa rasvaton ja se muutenkin kuulemma mulle parhain vaihoehto. Kävin elokuussa konsultaatiossa, aika pitkä aika ollu odotella mut hyvin on jo päivät vähentynyt :D

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Sivu luotiin ajassa: 0.493 sekuntia