× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implanttien koko

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49923 : suski9
Kertoisitteko minkä kokoinen implantti teille on laitettu ja mikä oli rinjoenne leveys ennen implantteja? Minulla rinnat roikkuvat paljon enkä oikein osaa mitata rinjoeni leveyttä, veikkaisin että ne ovat jotain 13 cm ja minulla on melko iso väli rintojen välissä. Kävin yhdessä konsultaatiossa, jossa minulle ehdotettiin moderate-profiilista 330cc implanttia. Sen leveyshän taitaa olla 12. Omaan silmään se näyttää liian kapealta? Olen katsellut myös kuvia eri kokoisista silikoneista ja joillakin 330 näyttää ihan hyvältä mutta joissakin kuvissa se näyttää melko pieneltä kuitenkin? Kysyin sähköpostin kautta myös toiselta kirurgilta ja hänkin suositteli 330 kokoista implanttia. Olen melko sekaisin nyt, haluaisin melko suuret rinnat mutta kuitenkin luonnollisen näköiset.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49925 : Mirmutin
Minulla rintojen leveys 13,5cm, mies mittasi työntömitalla ;) mutta olen harteikas ja rinnan ympärys ~87cm. Minulla kokoeroa rinnoissa, joten tuli 390+430cc Sebbinit ja näiden leveydet oli 12,8cm ja 13,3 eli low profile. Toiveissa siis luonnollinen lopputulos... toivottavasti tästä oli jotain apua pohdinnoissasi...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49933 : Kissanainen
Suski9: samaa implanttikokoa ei voi vertailla mikä näyttää toisella toiselta niin toisella aivan eriltä, riippuen aivan lähtötilanteesta, Myös implanttimalleilla on eroja samassa koossa leveydessä, korkeudessä ym. Itsellä implantin koko 280 ja ei tosiaankaan näytä pieneltä, kun omaa rintaakin on.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49935 : suski9
Kiitos Mirmutin vastauksesta :) Ja olet Kissanainen ihan oikeassa, ei sitä oikein voi vertailla muiden kanssa, koska se on vähän ihmisestä kiinni millainen implantti sopii. Itsellä on myös melko leveä rintakehä, mittatulokseksi sain 88 cm joten melko samoilla ollaan Mirmutin kanssa. Uskaltaisikohan luottaa kirurgin sanaan ja ottaa se 330cc? Kyllä sen eron ehkä huomaa, en kuitenkaan yli-isoja rintoja halua mutta kuitenkin sen että hieman erottaisi niiden kuitenkin olevan suuremmat.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49947 : Mirmutin
Nuo koot on kyllä todella hankala itse yrittää pähkäillä, minäkään en vielä osaa täysin sanoa ovatko nämä sitä kokoa kun hain koska toipuminen vasta alussa. Mutta yritin minut leikanneelle kirurgille mahdollisimman selkeästi selittää millaista lopputulosta haen (lähetin myös myöhemmin kuvan mielestäni kauniista rinnoista), jonka jälkeen hän ehdotti kokoa ja siitä tarjosi vielä vaihtoehdot low ja high profiililla.

Esim jos painottaa kirurgille "luonnollisuutta", niin luulisin että ehdotus implantin koosta voi olla eri kuin jos painottaisi vaikka "täyteläisyyttä" eli mieti ensin tarkkaan mitä itse haluat ja koita tämä kuvailla kirurgille. Entäpä oletko näyttänyt kirurgille kuvaa mielestäsi kauniista rinnoista?

Itselläni oli tavoitteissa luonnollinen lopputulos, mutta kokoakin saisi olla. (Näin taisin kuvailla toiveitani) Rinnat saisivat olla mielellään suuret, pienellä rintavaolla mutta ei niinkään korkeat eli siksi tuo matalan profiilin implantti joka oli leveämpi (pienempi rintojen väli) ja matalampi profiili. Taisinpa myös sanoa että todennäköisesti totun helpommin jopa mielestäni hieman liian suureen implanttiin, kunhan ei ole liian pieni.

Peukut sille, että saat toivomasi lopputuloksen!

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49949 : Mirmutin
Niin ja kuten Kissanainenkin sanoi tuo lähtötilanne vaikuttaa paljon lopputulokseen. Eli jos minulla olisi ollut entuudestaan C kupin rinnat niin en varmaankaan olisi ottanut näin paljon täytettä ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49961 : suski9
En olelaittanut kuvaa. Mietin tässä nyt, että taidankin kirjoittaa vielä yhteen paikkaan ja kysyä heidän mielipidettään. Laitan vaikka sen kuvan heille ja kysyn mitä ehdottavat. :)

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49967 : KristiinaJulia
Kuten täällä sanottukin niin oma lähtötilanne, kropan koko (pituus&paino) vaikuttaa suuresti miltä saman kokoiset implantit kelläkin näyttää :)

Mulle laitettiin 320cc, rinnan leveys 11,5cm, ja isompia ei olisi leveyden puolesta saanut. Ja koon puolesta olen tosi tyytyväinen, en olisi isompia toivonutkaan kun olen suht pienikokoinen.

Itse katsoin ennen leikkausta täältä: www.realself.com/breast-implants/patient-reviews arvosteluja sortaten suunnilleen saman kokoisia ja saman lähtötilanteen omaavia naisia, niin sai jonkunlaista kuvaa miltä minkäkin kokoiset implantit voisivat itsellä näyttää :)

Ja kannattaa kysyä useamman kirurgin suositusta jos yhtäänkään arveluttaa :)

3/2019 Eiran sairaala
Motiva anatominen 320cc lihaksen alle
161cm / 50kg
Lähtötilanne a/b

Sivu luotiin ajassa: 0.240 sekuntia