× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen finestillä 2019

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #50291 : Tissitobia
Hola! Oon käynyt konsultaatiossa ja suunnittelen varaavani leikkausaikaa kesäkuun lopulle. Onko muita näihin aikoihin leikkaukseen menijöitä? Jännittää koko systeemi ihan hirveesti ja olis kiva jutella aiheesta jonkun kanssa, joka on samassa tilanteessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50315 : Sm-S
Moikka!
Mulla on leikkaus finestin kautta ens viikolla ja oon ihan kauhuissani jo! Mietityttää just et miten systeemi toimii ja ku oon menossa yksin niin onko kaikilla muilla seuralainen matkassa? Entä kykeneekö Sieltä tulee julkisilla kotiin ja pystyykö kantamaan edes käsilaukkua? Mulla leikkaa Jyri Kullamaa.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50317 : Tissitobia
Mä en varmaankaan kykenis lähtemään yksin, jotenki pelottaa ajatuski nii paljon. Konsultaatiossa varmuus leikkauksesta kasvo, mut siitä on nyt hetki jo aikaa. Millanen lähtötilanne sulla on ja mitä ootte suunnitellu, siis koko, implantti, lihaksen alle vai päälle?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50319 : satuka
Mulla on leikkaukseen paripäivää päälle 2 viikkoa ja ihan hitosti jännittää, mutta odotan kuitenkin kuin kuuta nousevaa :D Saattaja lähtee mukaan. Tuun kauempaa niin pitää ensin lentää Helsinkiin ja luonnollisesti poiskin. Varmaan uskaltaisin yksinkin, mutta kiva näin. Varmaan kevyt laukku menee kantaa?! olikohan niissä ohjeissa että vedettävää laukkua ei suositella..
Mulla leikkaa Pille Kirjanen ja suunniteltu Nagor impleo 360cc, sekä kohotus. Ei ollut puhetta minne implantti laitettais, selviää kait, kun kirurgin tapaa.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50323 : Sm-S
Joo, sit en kyl minkä yksin lähtis jos pidemmällä asuisin, mut meiltä on satamaan alle tunnin matka julkisilla.

Mä en saanu sitä synttäritarjous ta ku mul pitää toinen rinta kohottaa, mut siis lähtötilanne on varmaan a/pieni B ja toinen roikkuva isompi B. Näillä näkymin suunnitelmissa on nagorit 300c, mut tarkentuu leikkauspäivänä samoin ku sijainti. Ennen olin varma et haluan lihaksen alle, mut pelkään kipuja ja toipumista ni nyt toivon lihaksen päälle. Tosin mun rintakehä on aika luuta ja nahkaa.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50329 : sonjailo
Mä oon menossa 7.6 ja seuralaiseksi lähtee äiti :laugh: . Positiivista jännitystä, alle 2kk enää oikeesti :blink: .

-164/88
-Leikkaus tulossa 7.6 Finest/Pille Kirjanen
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50359 : Salmiaggi
Oma leikkaus 29.5, Jyri Kullamaa.

Oletteko käyttäneet real sealfia lopputuloksen kartoittamiseen? Mitä hakusanoja käytätte? Itse en jotenki osaa tuota käyttää, vinkkejä kaivataan..

Paljon reenavana olen itse miettinyt, että tulisiko minun vähentää rintalihaksen treenausta ennen leikkausta vai onko sillä mitään merkitystä implantin laiton kannalta? Tai esim hierotuttaa rintalihaksetkin ennen leikkausta, jotta eivät olisi jo valmiiksi jumissa leikkaukseen mennessä :D

163cm 60kg, treenattu kroppa
Lähtökohta: lähes rinnaton A65, A-kuppi ei täyty.
FinEst 29.5.2019
Nagor 240-300cc, lihaksen alle.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50365 : Anna46
Pille Kirjanen on tosi hyvä kirurgi. Kävin itse suurentamassa rintani pari vkoa sitten ja laitettiin kans toi 360cc lihaksen alle. Toipuminen on rankkaa mut en kadu hetkeäkään :). Hyvä et sulla on saattaja mukana kun itse en olisi selvinnyt pois ilman. Onnea leikkaukseen :)

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50369 : Masukka
@Salmiaggi, oon kans miettinyt tuota rinnan treenausta, ja aattelinkin kysyä siitä mun klinikalta joskus tän kuun lopussa, kun mun tarvii meilata sinne parista muustakin asiasta. Mut oikeestiko sulla meinataan lihaksen alle laittaa vaikka treenaat paljon? Mulle ei edes ehdotettu alle (enkä olis siihen suostunutkaan), kirurgi sanoi että rintalihas voi työntää implanttia kainaloa kohti. Ainakin jenkeissä kirurgit yleensä vaikuttaa suosittelevan alle laitetun implantin kanssa, että ei tehdä enää suoraa rintatreeniä (esim. penaa) ollenkaan, jotain kevyempää kuten punnerruksia voi tehä... Ei sopis mulle, en todellakaan halua luopua rintatreenistä!

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50371 : Salmiaggi
Mun lähtökohta on lähes rinnaton, oikeestaan rintalihakset muodostaa sen muodon. Konsussa vaan sanottiin et ehdottomasti alle, vaikka kerroin treenavani ja se on kyllä nähtävissä. Konsun tietty teki finestillä sairaanhoitaja, ei kira..

Nyt rupesin miettimään, pitäiskö sittenkin käydä muuallakin konsultaatiossa :D tai vähintään pommittaa finestiä uudestaan aiheesta.. luopua en haluais rintatreenistä, mutta jos pitää valita hyvän lopputuloksen (implantin yläreuna ei erotu) ja rankan rintatreenin väliltä, niin kyllä kallistun ensimmäiseen.

Sen vuoksi olenki punninnut implantteja vuosia, koska olen empinyt saako minulle nättiä lopputulosta. Omaa silmää ei miellytä bikini fitness silarit, joissa pyöreä implantti erottuu erittäin selvästi ihon alta

163cm 60kg, treenattu kroppa
Lähtökohta: lähes rinnaton A65, A-kuppi ei täyty.
FinEst 29.5.2019
Nagor 240-300cc, lihaksen alle.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50373 : Masukka
Varmaan kannattaa ainakin ihan kirurgilta kysyä tuosta treenaamisesta, ettei tuu ikävänä yllätyksenä leikkauksen jälkeen!

Mun mielestä toi pallosilariongelma näkyy kisaajilla yleensä vaan kisakunnossa. Näyttäähän ne tosi vähissä rasvoissa aika tyhmiltä, mutta yleensä ei-kisakaudella näyttävät hyviltä. Itellä ei oo kisa-aikeita, joten en oo silleen huolissani tosta, vaikkei mulla nyt mitenkään kovin paljon oo rasvaa yläkropassa.

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #50375 : Jeni2
Heippa! Täälläkin yksi Finestille menossa, mutta leikkaus vasta elokuussa :laugh:
Kertokaahan te jo leikkauksessa käyneet omia kokemuksianne koko prosessista! :)

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #50409 : Sm-S
Iik, täällä sitä ollaan laivassa matkalla kohti Tallinnaa! Pahin pelko on kadonnu ja nyt pahin on nälkä, paha maku suussa ja tää kylmyys! Mul tulee aina jäätävän kylmä ku en saa aamupalaa!

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #50411 : satuka
Oo tsemppiä!! :) Kerrohan kuulumisia kun jaksat.. Vielä pitäis malttaa odottaa viikko ja 1 pv että samassa tilanteessa :D

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #50421 : Sm-S
Testi. Mä en saa vastausta laitettua.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #50423 : Sm-S
i aika kotiruoan tasoista. Kipuja ei oo ollutkaan leikkauksen jälkeen paitsi äkkinäisis liikkeissä vähän vihlassu ja kädetkin nousee pään korkeudelle kevyesti. Oon kyl ottanu lääkkeet säännöllisesti.
Niin, ja Jyri antoi luvan nukkua kyljelleen mikä on myös öitä parantanut ku selälleen on ikävä nukkua ja mitään kohoasentoja ei oo ekan yön jälkeen kaivannut.
Eli tosi hyvä reissu oli, suosittelen finestiä!
Ainoa mikä jäi harmittaa oli se tarjous mitä mulle ei annettu koska toista rintaa piti kohottaa, mut kotimatkalla kuulin, et yhdelle toiselle oli annettu vaikka silläkin oli toisen kohotus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: satuka

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #50425 : Sm-S
Eilen jo kirjoitin pitkän vastauksen, mut lähetettäessä tuli error ja kaikki katosi.
Mut nyt on vajaa 48h leikkauksesta J kaikki on menny tosi hyvin! Sairaala oli kiva, henkilökunta ystävällistä ja ripeää heräämössäkin olin jo reilut 2h päästä sairaalaan saapumisesta! Pelkäsin kamalia kipuja, mut lähinnä jomotusta oli. Myös nukutus oli hyvä ku loppupäivä ei kulunu tokkurassa vaan käytiin huonekaverin kanssa syömässä viktuksessa ku ei jaksettu odottaa puol kuuteen ruokaa. Itse ruoka tuli ihanissa pikkukipoissa ja oli
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: satuka

Lisää
1 kuukausi 6 tuntia sitten #50445 : satuka
Kiitos kattavasta vastauksesta :) Toivottavasti pääsis itsekin yhtä vähillä kivuilla ja kolotuksilla leikkauksen jälkeen. Ei tullut mullekaan tarjousta/alennusta, koska kohotetaan samalla..

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #50495 : Sm-S
Voisin tulla jatkamaan nyt 1,5 viikon jälkeen.. Edelleenkään ei isompia kipuja ole ollut ja viikon jälkeen olin jo jättämässä särkylääkkeet kokonaan, mut rinnat ovat muuttuneet aroiksi mikä menis muuten ilman lääkkeitä, mut kotona on 1v takiainen niin sylissä pitäminen sattuu. Aika normaalia elämää voi jo elää vaikka kauppakasseja en uskalla kantaa ja kamalan ylös en viitti kurkotella vaikka pystyisikin. Leikkaushaavat ovat parantuneet hyvin ja tissit on ihan tosi kivat!

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten - 3 viikkoa 1 päivä sitten #50497 : epputipsu
Hei!

Mä olen menossa leikkaukseen finestille 25.6. ja mut leikkaa Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva ergonomix 355/375cc. En tiedä vielä lähdenkö yksin vai otanko saattajan, jännittää kyllä kovasti! Onko muita jotka ovat lähdössä samana päivänä? Ihana lukea kokemuksia nyt lähiajoilta, helpottaa jännitystä :)

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 1 päivä sitten : epputipsu.

Sivu luotiin ajassa: 0.379 sekuntia