× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Mitä olette kertoneet työpaikalla, jos ette halua kertoa implanteista?

Lisää
4 päivää 11 tuntia sitten #50695 : annatuuli
Kävin eilen 16.5. rintaleikkauksessa, itseasiassa sairaalan sängyllä istuen kirjoitan tätä viestiä :) minä irtisanouduin edellisestä työpaikastani ja minun alunperin piti pitää kuukauden tauko ennen seuraavan aloittamista, mutta nyt kävikin näin että siellä on aloitettava jo hieman aikaisemmin. Sanoin heille, että käyn nukutuksen vaativassa operaatiossa, joten alkuun olen hieman puolikuntoinen. Työssäni olen ravintolanjohtaja, toimenkuvaan kuuluu paljon kevyttä istumatyötä, mutta myös jonkin verran suorittavaa tarjoilutyötä. Nyt kotilevolle jää aikaa vain 5 päivää, vointini on nyt ihan hyvä joten uskoisin ettei kevyen työn aloittamisessa ole ongelmaa, työnantaja suhtautui myös ymmärtäväisesti raskaan työn välttelyyn. Kysymys kuuluukin, jos joku uusista työkavereista tai johtajista kyselee minkälaisessa leikkauksessa kävin, mitä sanon? Rintaleikkauksesta en halua ainakaan heti uusille ihmisille kertoa. Olisiko typerää sanoa käyneensä pienessä selkä/kylki leikkauksessa, jonka takia painavaa ei saa nostella? Kiitos jo etukäteen ☺️ Ja muut loppukeväästä käyneet, olisi kiva jakaa kokemuksia toipumisesta!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 päivää 10 tuntia sitten #50699 : Dúath
Ei tuollaiseen kyselyyn tarvitse vastata mitään ja heidän ei sellaista kuuluisi edes kysellä kun ei se liity töihin mitenkään. Jos joku kuitenkin kysyy niin sano että se on henkilökohtainen asia etkä halua puhua aiheesta.

360cc (lähtötilanne 70C)
Osittain lihaksen alla.
12.4.2019 Helsinki clinic

Lisää
3 päivää 23 tuntia sitten #50703 : Ellen
Mä jouduin yhdelle ihmiselle sanomaan, että rinnastani poistettiin pieni vaaraton patti. Näinollen ymmärsi, etten ole kovan rutistuksen tarpeessa :D Eihän asiasta tarvitse mitään kenellekään kertoa, mutta jonkinlainen selitys voi olla hyväkin olla takataskussa ihan varmuuden vuoksi.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 päivää 2 tuntia sitten #50709 : Dúath
Jos muutos on silmiin pistävä niin ei se asiasta valehtelu ainakaan mitään auta kun ihmiset huomaa kuitenkin :laugh:

360cc (lähtötilanne 70C)
Osittain lihaksen alla.
12.4.2019 Helsinki clinic

Sivu luotiin ajassa: 0.226 sekuntia