Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Silikonit virossa vai thaimaassa ?

Silikonit virossa vai thaimaassa ? 3 vuotta 2 viikkoa sitten #850

• Heidi
  • Heidi hahmo
  • POISSA
  • Fresh Boarder
Itse olen koko ajan, kun olen silikoneja harkinnut niin miettinyt ottavani ne virossa mutta lähiaikoina vaihtoehdoksi on syntynyt myös silikoonit thaimaassa. Mitä mieltä olette ? Kummassa maassa olisi silikoonit ehkä parempi ottaa ? Itse tietenkin haluan, että silikoonit onnistuvat ! :laugh:
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs: Silikonit virossa vai thaimaassa ? 3 vuotta 2 viikkoa sitten #856

• emilia
  • emilia hahmo
Mielipiteistähän ei voi kiistellä, mutta mun mielipide on viro. Ensimmäiseksi mieleen tulee matkustus. Ellei nyt sitten satu olemaan niin, että Thaimaassa ne tissit olisi NIIIIN paljon halvemmat, että kannattaisi sinne mennä.

Vs: Silikonit virossa vai thaimaassa ? 2 vuotta 11 kuukautta sitten #890

• unknow
  • unknow hahmo
itsekkin olen silikoneja haikaillut jo pitkään ja etsinyt halpoja mutta hyviä leikkauksia, joten luin paljon eri keskustelu palstoja ja virossa on kuulemma kalliimpaa kuin thaimaassa, ja eräs nainenki ku kävi ottamassa virossa, niin toinen implanteista oli puhjennut! ja kun miettii vielä sitä että thaimaassa on niitä mies-naisia ja kuinka hyvät rinnat heillä on ja thaimaa suosittu plastiikka kirurgistaan.. olen myös miettinyt että tallinnassa voisi käydä ottamassa, mutta sielläkään laatu ei ole niin taattua.. thaimaaseen taas lento maksaa jo maltaita
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.206 sekuntia

Silikonit.info - Keskustelu ja tietopalsta kauneusleikkauksista kiinostuneille. Postia voi lähettää osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.