Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: Ennen leikkausta
Ennen leikkausta 7 kuukautta, 1 viikko sitten  
Hei, minulla on elokuun alussa konsultaatio. Tuli mieleen nyt, että kuvataanko rintoja ennen leikkausta klinikalla vai onko se omalla vastuulla? Menen Jyväskylään Salmen luokse. Kiitos!

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
heij

Reply Quote

Vs: Ennen leikkausta 7 kuukautta sitten  
Useimmiten tietääkseni kyllä otetaan valokuvat ja lähetetään kirurgille ja kirurgi tekee jokinlaisen arvion. vai mitä kuvauksia meinasit?

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
Girly

Reply Quote

Kirjoitin epäselvästi, tarkoitin siis mammografiaa. Kuvata kasvainten ym vuoksi.

heij

Reply Quote

Itse olen kohta menossa Tallinnaan leikattavaksi. Mä ainakin jouduin itse huolehtimaan mammografiasta ja muista testeistä. Sain niihin lähetteet.

Voi olla, että siellä minne itse menet, on eri käytäntö, mutta eiköhän se viimeistään selviä konsultaatiossa.

a-kuppi

Reply Quote

Kyllä, konsultaatiossa selviää kuuluuko mammografia hintaan vai ei. JOKATAPAUKSESSA mammografia sekä kainaloiden ultra on tehtävä ennen leikkausta. Eivät edes suostu leikkaamaan jos ei ole todistusta näistä kahdesta.

girly

Reply Quote

Vs: Ennen leikkausta 6 kuukautta, 4 viikkoa sitten  
Apua, Ultrassa minulta löytyi kasvain rinnasta! siitä otettiin ohut ja paksuneula näytteet, mutta tuloksissa menee hetki. Ehdin kuitenkin juuuri ja juuri saaman ne ennen leikkauspäivää. Suostuvatko laittamaan implantit? pitääkö tämä kudoskasvain poistaa vaikka olisi hyvän laatuinen ? apuvata. Kellään vastaavaa kokemusta ?

P

Reply Quote

Itselleni ainakin sanottiin silloin että jos jotain löytyy niin swe voidaan poistaa samalla kun implantti laitetaan eli ei tarvitse kahta leikkausta mutta kirurgin on siitä vaan tiedettävä etukäteen. kannattaa kuitenkin soittaa paikkaan jonka kautta olet menossa leikkaukseen että miten he toimivat tälläisissä tilanteissa.

p...

Reply Quote

FIUH kiitos tuhannet tästä vastauksesta. Jotenkin helpotti mieltäkin vähän

P

Reply Quote

Vs: Ennen leikkausta 5 kuukautta, 3 viikkoa sitten  
Minun ei tarvinnut mammografiassa käydä, otin toukokuun alussa Jyväskylässä Salmella silikonit..liekö syy nuori ikäni (22v.)vai hyvin pienet omat rintani, mutta hän sanoi ettei mitään tarvetta kuvauksiin ole.Joten kyllä leikkaavat ilman niitäkin!

S

Reply Quote

Vs: Ennen leikkausta 4 viikkoa sitten  
Paljonko maksoi kun kävit ottamassa jyväskylässä silikonit? Itselläni tuskin rintoja ollenkaan ja olen harkinnut silikoneja.

A

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info