Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu
Siirry alas
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1
Aihe: todellinen rintojen koko
todellinen rintojen koko 5 kuukautta sitten  
Hei, kuinka paljon rinnoissa on turvotusta leikkauksen jälkeen? pieneneekö rinnat yhden koon verran?

Kirjoita koodi roskapostin estämiseksi   
Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
hillo

Reply Quote

Vs: todellinen rintojen koko 5 kuukautta sitten  
Mä arvioisin, että mun kuppikoko oli suunnilleen D juuri leikkauksen jälkeen. Nyt turvotuksen laskettua koko on C.

Huom: vaikkakin koodi- ja hymiö-painikkeet eivät näy, niin ne ovat silti käytettävissä.
C

Reply Quote

Vs: todellinen rintojen koko 5 kuukautta sitten  
Rinnoissa on paljon turvotusta leikkauksen jälkeen. Minulla oli leikkauksen jälkeen e-kuppi, nyt d.

Sasha

Reply Quote

Vs: todellinen rintojen koko 1 kuukausi, 1 viikko sitten  
Kuinka paljon rinnat pienenee turvotuksen laskiessa? Milloin pahin turvotus on ohi?

Turvotus

Reply Quote

Siirry ylös
Vastaa viestiin
Lähetä uusi aihe
Sivu: 1

SILIKONIT.INFO

Tällä hetkellä emme vaadi sisäänkirjautumista tai rekisteröitymistä keskustelupalstalle, joten voit vapaasti kommentoida foorumilla vaikka nimimerkillä. Rekisteröitymällä, saat kuitenkin käyttöösi paljon lisäominaisuuksia. Mainostus kielletty. Asiattomat viestit poistetaan.

Jos haluat mainostaa tällä palstalla, otathan yhteyttä ylläpitoon posti@silikonit.info