Christinas Clinic

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #48563 : Merivesi
Hei, onko kyseisellä klinikalla asioineilla minkälaisia kokemuksia henkilökunnan kielitaidosta?
Lupaavat asiakkailleen palvelua oman maan kielellä, mutta minkälainen oli hoitajien kielitaito suomen/englannin osalta?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 päivää 11 tuntia sitten #50697 : annatuuli
Moikka! Kävin eilen Christinas Clinicilla leikkauksessa ja itseasiassa täällä sängyllä makaan edelleen. Minulla kaikki sujui helposti, leikkauksesta sovin Suomessa Jyri Hukin kanssa joten viestittelimme hänen kanssaan leikkausta ennen. Christinas clinicilta ohjeet leikkaukseen valmistautumiseen tulivat myös suomeksi. Täällä paikan päällä kaikki hoitajat eivät puhuneet suomea, joten verikokeiden otto ym meni englanniksi, mutta kielet ovat niin lähellä toisiaan, että osaksi he puhuivat viroa ja minä suomea ja ymmärsimme toisiamme ihan hyvin :) leikkaukseen mennessä tapasin lääkärit ja Hukin ja kaikki puhuivat suomea. Leikkauksen jälkeen hoitajat ovat puhuneet englantia, mutta lähinnä kyselleet onko kaikki hyvin, tuoneet syötävää ja lääkkeitä. Tämän perusteella, suosittelen! Laita minulle viestiä jos haluat lisätietoja :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.159 sekuntia