× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Seroma

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49937 : niiba
Leikkauksesta on nyt lähes kolme kuukautta. Vasen rinta parantunut normaalisti ilman ongelmia, mutta oikeaan tuli seroma kuukauden kohdalla. Olen tämän kanssa nyt paininut kaksi kuukautta ja ei näytä tulevan loppua. Söin kahdet antibioottikuurit ja haavaan tehtiin revisio, ja siitä kuukausi eteen päin rinnassa oli enää kaksi pientä neulankärjen kokoista reikää jotka eritti päivässä tosi vähän haavalappuihin keltaista kudosnestettä.
Reiät ei kumminkaan menneet kiinni ja yhtenä aamuna rinta oli punainen ja turposi, joten sain taas antibioottikuurin.
Nyt päivä 2 menossa antibioottejen kanssa ja haava on erittäin kipeä. Pienetkin liikkeet sattuvat. Aivan kuin haavaa pisteltäisiin neulalla tai viillettäisiin. Haava erittää runsaasti eritettä ja on nyt pääasiassa veristä. Turvotus ja punoitus laskeneet, mutta kiusakseni reiät ovat isontuneet huomattavasti ja kahden reiän sijaan mulla on nyt kolme reikää!
Hoidosta sen verran, että olen käyttänyt haavalappuja (joiden liimapinta ärsytti ihoa) ja kuituliinoja, mutta aina näyttänyt siltä että haava menee vain huonompaan suuntaan siellä lapun alla muhiessa.
Olen myös pyrkinyt nopeisiin suihkuihin ja suihkutteluihin kerran päivässä. Desinfiointiaineesta en tiedä, että kannattaako käyttä enää tässä vaiheessa ollenkaan. Olen nyt harkitsemassa ostaa hopeasidoksia, mutta kyllä hieman ketuttaa maksaa maltaita noista jos tämä haava ei tule parantumaan ollenkaan.
Olen myös alunperin ollut alipainoinen ja kärsinyy huonosta ruokahalusta lähiaikoina jotka varmasti ovat vaikuttaneet tilaani, mutta nyt on kaikki mahdolliset vitamiinit ja ravinnelisät ostettu (tietenkin päivittäisten aterioiden rinnalle) ja en oikein keksi muuta miten voisin edistää tilannetta.
En ole aivan varma mitä vastausta tähän haen, sillä olen sen verra hukassa asian kanssa ja en ole pahemmin muutenkaan saanut ohjeistusta minut leikanneelta klinikalta, joten haluaisin tähän apua ja toisten mielipidettä asiaan!
Kiitos etukäteen vastauksesta!

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa
Puoliksi lihaksen alle + rintapoimun lasku

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49971 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Ongelmallinen tilanne. Vaikuttaa implantin ja implanttitilan syvältä tulehdukselta, joka johtaa usein tilanteen rauhoittamiseksi implantin poistoon ja uusi implantti voidaan laittaa vasta useamman kuukauden kuluttua riippuen tilanteesta. Joskus oikein kohdistetulla antibiootilla voidaan vielä saada tilanne rauhoittumaan. Todennäköisesti sinulta on otettu eritteestä bakteeriviljely ja kohdennettu antibiootti sen mukaisesti. Vaatii pitkäkestoisen kuuriin, Samoin haavan hoidon suhteen syyt käydä haavanhoitoexpertin luona (plastiikkakirurgi ensisijaisesti).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.167 sekuntia