× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Kipu rinnassa

Lisää
4 päivää 23 tuntia sitten #50691 : Henriikka_
Hei!
Leikkauksesta on aikalailla 9kk aikaa, minulle tehtiin kohotus ja laitettiin implantit.

Nyt viime päivinä olen huomannut kipua oikeassa rinnassa. Kipu on paikallinen, nännin alla ja osittain myös pystyarven kohdalla rinnan sisässä. Rinta itsessään on normaalin näköinen ja pehmeä. Oikeasta nännistä on puuttunut tunto, voisiko tämä olla hermosärkyä tms.? Jos painan nännistä tai sen alta niin tuntuu melko voimakasta pistävää kipua ko. Kohdassa.

Minulla on ollut tarkoitus käydä ultrassa kerran vuodessa ja syksylle suunnittelin, mutta olisiko sitä syytä aikaistaa?

Voiko tämä olla merkki kapseloitumisesta? Jos niin kuinka pian uuden implantin vaihto kannattaa tehdä, onko ns kiire?
Minulla parani hitaasti tuo pystyarpi ja jouduin hoitamaan sitä pitkään ja syömään Ab kuurin.

Kiitos!

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 päivä 4 tuntia sitten #50721 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Vaihtoehtoja on useita oireisiisi. Todennäköisimpiä syitä on hermotuksen palaamnen, joka voi tuntua kosketusarkuutena.Toinen syy voi olla sulavaommel, joka tietyssä sulamisvaiheessa voi aiheuttaa oireita ja muodostaa arven alle pienen tulehdusmuutoksen. Nämä asiat on helppo tarkistaa plastiikkakirurgin vastaanotolla ja tarvittaessa samalla tehdä ultraäänitutkimus tilanteen ja implantin suhteen. Oireesi eivät kuulosta huolestuttavilta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.163 sekuntia